تبیان، دستیار زندگی
مجتمع فرهنگی تبلیغی ولایت زنجان، از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین استان زنجان به بهره‌برداری رسید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

مجتمع فرهنگی تبلیغی ولایت در زنجان افتتاح شد

مجتمع فرهنگی تبلیغی ولایت در زنجان افتتاح شد

مجتمع فرهنگی تبلیغی ولایت زنجان، از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: كشف و شناسایی قله‌ها از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام دكتر مهدی خاموشی با تأكید براینكه كار سازمان تبلیغات ارتقای كمیت نیست، بلكه حمایت، نظارت و شناسایی قله‌ها است تصریح كرد: همه ما باید در كشف قله‌ها تلاش كنیم، چرا كه با كشف و شناسایی قله‌ها موفقیت حاصل می‌شود.

وی با اشاره به نگاه امروز جامعه به سرانه آموزش مدرن و روز تصریح كرد: باید به آموزش حوزوی نیز توجه شود چرا كه نتیجه و خروجی این برنامه تأمین نیروی انسانی است.

دكتر خاموشی خاطر نشان كرد: ما در فرهنگ می‌خواهیم به قله‌ها دست پیدا كنیم و تلاش ما باید در جهت كشف و شناسایی قله‌ها و رفع معضلات آن است.

وی با اشاره به چشم انداز20 ساله كشور افزود: چشم انداز سازمان تبلیغات نیز ترسیم شده است و دستگاه‌های فرهنگی و غیر فرهنگی باید برنامه‌های چشم‌انداز خود را با در نظر گرفتن چشم‌انداز سازمان تبلیغات ترسیم كنند.

خاموشی افزود: با هماهنگ شدن چشم‌انداز دستگاه‌ها آهنگ یكنواخت و خوبی در جهت رسیدن به اهداف چشم‌انداز كشور ایجاد می‌شود.

مجتمع فرهنگی تبلیغی ولایت در زنجان افتتاح شد

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه رسیدگی و توجه به مردم از اولویت‌های كاری دولت و نظام است افزود: باید نیروی بیشتری در امور  رفاهی و معیشت مردم هزینه شود.

وی با اشاره به اینكه امام خمینی(ره) با دست خالی و بدون بودجه قیام كرد افزود: امام یك نهضت فرهنگی و انقلابی را در تاریخ بشری با دست خالی، تنها  و بدون بودجه ایجاد كردند.

در این مراسم حجت الاسلام دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گزارشی از روند اجرایی پروژه فرهنگی تبلیغی ولایت ارائه نمود و از سازمان مسکن و شهرسازی استان بخاطر جدیتش در تحویل بموقع این مجتمع قدردانی کرد. وی گزارشی از برنامه های این اداره کل را در اختیار حضار جلسه قرار داد . مدیر كل سازمان تبلیغات اسلامی  استان زنجان همچنین  اظهار كرد: فلسفه وجودی سازمان تبلیغات، تبلیغ همه جانبه حقایق و معارف اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اصول چشم انداز سازمان تبلیغات افزود: فنی‌سازی اقدامات، فراگیری امر تبلغ، مقابله با خرافات و اندیشه‌های انحرافی، رعایت همبستگی دینی و ملی، پیوستگی و تعامل مثبت با آحاد و اقشار مختلف جامعه، استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه و مراكز دانشگاهی، مخاطب شناسی، دشمن شناسی و تلاش برای كشف توانمندی ها از جمله اصول چشم انداز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح مجتمع فرهنگی ولایت در زنجان یاد آور شد: احداث این پروژه یكی از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان زنجان بود كه در زمینی به مساحت یك هزار و 693 متر مربع با زیر بنای 2هزار و 400 مترمربع احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده در احداث این پروژه خاطر نشان كرد: 7/6میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و 100 میلیون ریال از محل ردیف بودجه تأمین شده است.

وی با اشاره به اینكه این مجتمع از 7 صبح تا 12 شب به صورت عمومی و تخصصی در اختیار اقشار مختلف خواهد بود تصریح كرد: هدف از احداث این مجتمع ارتقای فرهنگ عمومی و تأمین فضاهای فرهنگی و اداری اداره كل تبلیغات اسلامی است.

روابط عمومی موسسه تبیان