تبیان، دستیار زندگی
درس داخلی فوتبال به سرپرستی مرتضی محصص از ابتدا نظاره گر تمرینات تیم ملی بودند. آنها هر6 ماه یك بار دور هم جمع می شوند. مدرسین معتقدند بعضی ها اول باید بدوند و بعداً حركات كششی انجام دهند و عده ای هم معتقدند ابتدا باید كار كش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو: هیتسفلد به پرسپولیس نمی آید

20مدرس داخلی فوتبال به سرپرستی مرتضی محصص از ابتدا نظاره گر تمرینات تیم ملی بودند. آنها هر6 ماه یك بار دور هم جمع می شوند. مدرسین معتقدند بعضی ها اول باید بدوند و بعداً حركات كششی انجام دهند و عده ای هم معتقدند ابتدا باید كار كششی انجام داد و بعداً دوید. ظاهراً برانكو هم طرفدار نظریه دوم است.

برانكو قدر فركی را دانست

در غیاب فركی، برانكو مجبور شد شخصاً تمرینات ملی پوشان را زیر نظر بگیرد تا متوجه شود نبود حسین آقا در اردوی تیم ملی ضایعه ای جبران ناپذیر است!

تمرین برانكو عادی است

تعدادی از مدرسین فوتبال پس از تماشای نحوه تمرین كردن ملی پوشان گفتند تمرینات برانكو عادی است و اكثر تیم های داخلی هم شبیه به تیم ملی تمرین می كنند.

ژل های ضد باد

علیرغم هوای آفتابی، باد شدیدی در كمپ تیم های ملی می وزید اما نگران موهای ملی پوشان نباشید زیرا آنقدر سرشان را ژل زده اند كه توپ و تانك هم آن را تكان نمی دهد. یكی به شوخی گفت بعضی از ملی پوشان" ژل ضدباد" زده اند.

سخنرانی 5 دقیقه ای برانكو

راس ساعت 18 برانكو شاگردانش را چهار، پنج دقیقه دور هم جمع كرد و برایشان سخنرانی نمود.

غیبت میرزاپور

ابراهیم میرزاپور كه در تمرین روز یكشنبه آسیب دیده بود، با اجازه برانكو به سالن رفت تا با وزنه زدن پای مصدوم خود را قدرتمند كند. سه دروازه بان دیگر زیرنظر فخرالدین بگوویچ به تمرین پرداختند.

مهدوی كیا حرف اول كمپ تیم ملی

حضور مهدی مهدوی كیا در تمرین تیم ملی باعث شد تا كمپ تیم ملی تحت تاثیر نام او قرار بگیرد. آمادگی مهدوی كیا همه را خصوصاً برانكو را به وجد آورد.

" نیكی" پلی تیك برانكو؟

این درست كه نیكبخت واحدی دچار مصدومیت است اما دیروز بسیار آماده نشان داد. بعضی ها می گویند برانكو برای سیاه كردن اردنی ها شایعه كرده" نیكی" آسیب دیده است.

دو ایتالیایی خوش تیپ

دو ایتالیایی خوش تیپ كه وابسته به " اینتر كمپوس" هستند دیروز در كمپ تیم ملی تمرین تیم ملی را زیرنظر داشتند.

آنها با لباس معروف اینترمیلان در ایران پایگاه استعدادیابی دارند و با توجه به قرارداد نفتی ایران و ایتالیا چند سال پیش بلازوویچ را به كشورمان فرستادند!

67 تماشاگر همراه با خبرنگاران

67 تماشاگر با حضور عكاسان و خبرنگاران در كمپ حضور داشتند ضمن اینكه حضور یك عكاس خانم هم جالب توجه بود.بدون گزارشگران تلویزیون

احتمالاً گزارشگران تلویزیون آنقدر از تیم ملی سوژه دارند كه دیروز حوصله رفتن به كمپ تیم ملی را نداشتند. شاید هم فكر می كردند باد دوربین آنها را می برد.

امیرآبادی و عنایتی از زلزله می ترسند

به دلایلی كه نمی دانیم دیروز مهدی امیرآبادی زیاد سرحال نبود. دایی كه با او رابطه خوبی دارد از پشت تلنگری به امیرآبادی زد و گفت: زیاد توی فكر نباش.

بعضی می گویند امیرآبادی همراه با عنایتی از ترس زلزله شب ها درست و حسابی نمی خوابند و هر لحظه آماده فرارهستند!

ما از ملی پوشان بهتریم

چند نوجوان فوتبالیست از نزدیك این تمرین را تماشا می كردند. یكی از آنها دوربین به دست قصد عكس گرفتن با ملی پوشان را داشت اما بغل دستی اش گفت مگر آنها تحفه هستند. ما كه از ملی پوشان بهتریم.

بازی بدون گل

مثل همیشه نقطه اوج تمرین تیم ملی بازی در قالب دو تیم نارنجی و بنفش بود. برانكو برای آنكه به همه بازی بدهد. حتی رحمتی و طالب لو را در مركز زمین به میدان فرستاد.

تیم 11 نفر نارنجی

رودباریان، نصرتی، كعبی، بداوی، علوی، زارع، مهدوی كیا، مجیدی، برهانی، دایی و گل محمدی.

تیم ده نفره بنفش

واعظی، كاملی مفرد، تقی پور، سیدعباسی، طالب لو، رحمتی، امیرآبادی، عنایتی، كاویانپور و مبعلی.

این بازی  در پایان هیچ گلی در بر نداشت تا خیال همه جمع شود!

فولادی های تیم ملی

فولادی ها همچنان حرف اول را در تمرینات تیم ملی می زنند و دارای بیشترین سهمیه هستند. جالب آنكه چنان شیدای هم می باشند كه یك لحظه از یكدیگر غافل نمی شوند.

برانكو: هیتسفلد به پرسپولیس نمی آید

برانكو حال و احوال مربیان ایرانی را در فصل آینده از خبرنگاران جویا شد و بیشتر دوست داشت بداند فصل آینده فرهاد كاظمی و مجید جلالی چه می كنند.

او نظر خود را راجع به حضور هیتسفلد در پرسپولیس گفت: هیتسفلد به پرسپولیس نمی آید چون كاندیدای مربیگری در تیم كشورش است.