تبیان، دستیار زندگی
نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: باید بستری مناسب برای حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم کنیم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بانوان وارد ورزشگاه ها می شوند؟!

بانوان وارد ورزشگاه ها می شوند؟!

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: باید بستری مناسب برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم كنیم و همچنین كانون هواداران را دولتی نكنیم.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در دومین همایش بررسی حمایت از تیم ملی فوتبال كه توسط جمعیت حامیان هواداران فوتبال در محل اتحادیه باشگاه‌ها برگزار شد، گفت: انتظارمان از این دو تیم این است كه همواره در كورس قهرمانی باشند و امروز هم از بابت حضور استقلال و پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالیم. هر چند كه پیشرفت تیم‌های شهرستانی هم مایه مباهات است.

وی تاكید كرد: تیم ملی یعنی كشور، یعنی نظام و هیچ‌كس حق ندارد با آن معامله كند، متاسفانه در كشورمان در مورد تیم ملی با بی‌مهری‌هایی مواجه می‌شویم كه به نفع تیم ملی و كشور نیست.

تاج با تشكر از كانون هواداران به خاطر حمایت از تیم ملی، توصیه كرد: در وهله نخست این كه كانون هواداران را باید به مجموعه كل كشور تعمیم داد و این كه بستری مناسب برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم كنیم و دوم این كه كانون هواداران را دولتی نكنیم.

بانوان وارد ورزشگاه ها می شوند؟!

پس از صحبت‌های تاج، فریده شجاعی،‌ نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، گفت: اهمیت به مقوله فوتبال و نگرش مثبت به فوتبال بانوان می‌تواند در رشد ورزش كشور تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: در هر رده‌ای كه قصد برگزاری مسابقات فوتبال را داریم، 32 استان اعلام آمادگی كردند كه از وجود این همه علاقه‌مند خرسندیم.

شجاعی در پایان اظهار كرد:‌امیدوارم به زودی زود مشكلات فرهنگی و زیر ساختی برطرف شود تا بانوان علاقه‌مند نیز موفق به حضور در ورزشگاه‌ها شوند.

در این همایش مهدی محمد نبی، دبیر كل فدراسیون فوتبال و آخوندی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان تربیت بدنی حضور داشتند.

قرار است این تشكل پس از دیدار تیم‌های ایران و كویت از علی دایی و اعضای كادر فنی تیم ملی فوتبال تجلیل كند.