تبیان، دستیار زندگی
در پی تغییر مدیریت حوزه علمیه قم، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مدیریت سابق حوزه، از وی قدردانی کرد و گفت: کارنامه خدمات حضرت‌عالی نشانگر نواندیشی و ابتکار در این حوزه بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رييس مجلس شوراي اسلامي:

ارتباط وثيق حوزه علميه و مجلس شوراي اسلامي ادامه يابد

لاریجانی

در پي تغيير مديريت حوزه علميه قم، رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به مديريت سابق حوزه، از وي قدرداني کرد و گفت: کارنامه خدمات حضرت‌عالي نشانگر نوانديشي و ابتکار در اين حوزه بوده است.

به گزارش خبرگزاري رسا، در پي تغيير مديريت حوزه علميه قم، دکتر علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به مديريت پيشين حوزه از وي قدرداني کرد.

پيام رييس مجلس به اين شرح است:

اکنون که به فضل خداوند دوره ده ساله خدمت در مهم‌ترين نهاد آموزشي فقه اهل بيت(ع) به پايان مي‌رسد و مديريت حوزه علميه قم به دست حضرت‌ آيت‌الله مقتدايي ـ حفظه الله ـ سپرده مي‌شود، شايسته است از تلاش‌ها و خدمات خالصانه و بي‌شائبه حضرت عالي قدرداني و سپاسگزاري گردد.

بي‌ترديد سامان‌بخشي و مديريت روزآمد حوزه مرکزي تشيع از مبرم‌ترين و ضروري‌ترين وظايف به شمار مي‌آيد که پشتوانه اصيل پاسداري از مرزهاي اعتقادي و تعميق تفکر اصيل اسلامي در امت اسلامي خواهد بود و کارنامه خدمات حضرت‌عالي نشانگر نوانديشي و ابتکار در اين حوزه بوده است.

اميدواريم اين نهاد عظيم و شجره طيبه که امروز شاهد به ثمر نشستن بخشي از تلاش‌هاي پيشينيان آن هستيم بتواند با بهره‌گيري از عنايات خاص حضرت بقيه‌الله الاعظم(عج) رسالت روحانيت متعهد اسلام را در غنا بخشيدن به انديشه‌هاي والاي تشيع، افزايش توانمندي و کارآمدي روحانيت و مرجعيت شيعه و ترويج انديشه اسلام ناب محمدي(ص) نمايان‌تر سازد.

در پايان اميدواريم ارتباط وثيق حوزه و مجلس شوراي اسلامي هم چنان ادامه يابد تا مجلس بتواند از غناي فقهي و آرا و نظريات مراجع عظام ـ حفظهم الله ـ بهره‌مند شود.