تبیان، دستیار زندگی
ند! قلعه نوعی، فكری را اخراج كرد  تمرین استقلال در زمین شماره 2 نسبت به تمرینات گذشته این تیم تفاوت داشت زیرا اتفاقات و مسائل حاشیه ای ویژه در آن رخ داد كه خواندن آنها خالی از لطف نیست. صحبت های قلعه نوعی راس ساعت 17 ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوازی و اكبری به قصد كشت یكدیگر را زدند!

قلعه نوعی، فكری را اخراج كرد

تمرین استقلال در زمین شماره 2 نسبت به تمرینات گذشته این تیم تفاوت داشت زیرا اتفاقات و مسائل حاشیه ای ویژه در آن رخ داد كه خواندن آنها خالی از لطف نیست.

صحبت های قلعه نوعی

راس ساعت 17 امیر قلعه نوعی بازیكن ها را به سمت خود فراخواند و طبق معمول دقایقی را برای آنها صحبت كرد كه بیشتر مربوط به برنامه های آتی و نحوه برگزاری تمرین بود.

آشتی انصافی و لطفی

قلعه نوعی پیش از شروع تمرین مجتبی انصافی و سعید لطفی كه چندی پیش با یكدیگر دعوا كرده بودند را صدا زد و پس از كلی نصیحت و سفارش آنها را با هم آشتی داد تا كار همچنان معرفتی دنبال شود.

گرم كردن با منصوریان و فكری

در ادامه محمود فكری و علیرضا منصوریان بازیكنان را گرم كردند به طوری كه منصوریان یك تیم و فكری نیز تیمی دیگر را تمرین دهد تا بدن بازیكنان آماده تمرین شود.

فوتبال!

بلافاصله پس از گرم كردن و انجام حركات كششی، قلعه نوعی آبی پوشان را به دو تیم آبی و نارنجی تقسیم كرد تا بازیكنان به بازی فوتبال بپردازند.

دلتنگی عنایتی و سید عباسی!

هنوز بازی فوتبال آغاز نشده بود كه رضا عنایتی  و داود سید عباسی در زمین شماره 2 حاضر شدند تا با بازیكنان دیگر دیدار كنند. از همین رو بازیكنان داخل زمین به سمت عنایتی و سید عباسی آمدند و بازار روبوسی حسابی داغ بود انگار صد سال بود یكدیگر با ندیده بودند.

فكری اخراج شد

امیر قلعه نوعی داور این دیدار تمرینی بود و خیلی جدی برخورد می كرد به طوری كه در صحنه ای محمود فكری را به دلیل اعتراضات بی مورد از زمین مسابقه اخراج كرد.

نوازی  و اكبری به قصد كشت یكدیگر را زدند

از ابتدای بازی محمود نوازی و یدالله اكبری با یكدیگر كركری داشتند و یكدیگر را می زدند تا اینكه در نیمه دوم اكبری تكل خطرناكی روی پای نوازی رفت و وقتی نوازی با لحنی بد از او دلیل این كارش را پرسید، اكبری جواب داد" فوتبال است، خودت هم از ابن بدتر بازی می كنی" سپس این دو به جان هم افتادند تا تماشاگران و دیگر بازیكنان استقلال شاهد یك كتك كاری حسابی باشند. اكبری و نوازی تا جایی كه می شد یكدیگر را كتك زدند و سپس اكبری محل تمرین را ترك كرد، پس از آن هم قلعه نوعی بازی را تمام كرد و بازیكنان پس از سرد كردن بدن زمین شماره 2 را ترك كردند اما نكته جالب توجه اینكه بازیكنان اعتقاد داشتند باید پلیس 110 به آزادی می آمد تا مشكل آنها را حل كند زیرا اكبری و نوازی به قصد كشت یكدیگر را زده بودند!

نوازی: درگیری فیزیكی بود

محمد نوازی و یدالله اكبری در تمرین دوشنبه استقلال با یكدیگر درگیر شدند. محمد نوازی در این خصوص گفت: دعوا نكردیم، در فوتبال از این درگیری ها هم پیش می آید. البته درگیری ما فیزیكی بود، ولی به هر حال تمام شد.

نوازی در پاسخ به این سئوال كه شنیدیم اكبری با پا به صورتت كوبیده، افزود: یك تكل بد روی پای من رفت و قبل از اینكه بخواهم از روی زمین بلند شوم، با كفشش به صورتم زد كه لبم پاره شد. البته من ناراحت نیستم، چون این مسایل طبیعی است و پیش می آید. ضمن اینكه مربیان هم بودند و دیدند. الان 30 روز است كه بچه ها بازی ندارند و فقط تمرین می كنند و این مسایل روی اعصابشان تاثیر می گذارد.

اكبری:

او از همه طلبكار استیدالله اكبری، هافبك استقلال درخصوص درگیری با محمود نوازی كه عصر دوشنبه در تمرین استقلال به وجود آمد، گفت: متاسفانه نوازی با همه درگیر می شود و كسی چیزی به او نمی گوید اما یك نفر هم كه جلویش محكم بازی می كند باید این اتفاق برایش بیفتد. او یك بار عمداً در دوران اوج من مچ پایم را شكست ولی من اصلاً به روی خودم نیاوردم. در تمرین دیروز هم یك تكل دوپا از پشت و پس از دادن پاس به روی پای من زد كه نیم متر روی هوا رفتم و سپس به زمین خوردم . آقا به جای اینكه معذرت خواهی كند طلبكار است. من هم به او گفتم كه مثل خودش بازی می كنم . این شد كه در یك صحنه با یكدیگر درگیر شدیم البته چیز مهمی نبود و از این مسائل پیش می آید. اكبری اضافه كرد: پس از درگیری قلعه نوعی از من خواست كه از زمین بیرون بروم و من هم رفتم. اینكه می گویند من اخراج شده ام صحت ندارد زیرا امیرخان مرا از بازی اخراج كرد.