تبیان، دستیار زندگی
3 «نمایش فیلم های مطرح ایران و جهان» مهمان مامان، مصائب مسیح ، دوئل و مزرعه پدری در دومین هفته فیلم تلویزیون دومین هفته فیلم تلویزیون، با نمایش فیلم هایی از سینمای ایران، تولیدات سینمایی تلویزیون و فیلم های تلویزیوین مطرح جها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 13 خرداد ماه 1383

«نمایش فیلم های مطرح ایران و جهان»

مهمان مامان،

مصائب مسیح، دوئل و مزرعه پدری در دومین هفته فیلم تلویزیوندومین هفته فیلم تلویزیون، با نمایش فیلم هایی از سینمای ایران، تولیدات سینمایی تلویزیون و فیلم های تلویزیوین مطرح جهان از 20 تا 26 تیر ماه درسینما فلسطین تهرانبرگزار می شود.

به گزارش ایسنا، این «هفته فیلم» كه به طور مشترك توسط بنیاد سینمایی فارابی و معاونت سیمای سازمان صدا و سیما برگزار می شود بر روی فیلم های تلویزیوین، و ویدئویی متمركز شده و با هدف تعامل برای گسترش این تولیدات برگزار می شود.

مجید بسطامی، دبیری این دوره از جشنواره را به عهده دارد.

این هفته فیلم در بخشهای نمایش فیلم‌های تلویزیونی ایرانی و خارجی، فیلمهای سینمایی تولید سازمان، فیلمهای سینمایی مناسب پرده عظیم و مستندهای خارجی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، مهمان مامان ساخته داریوش مهرجویی، قدمگاه ساخته محمد مهدی عسگرپور، اشك سرما ساخته عزیز الله حمید نژاد، از محصولات سینمایی مركز سیما فیلم و سازمان صدا و سیما هستند كه دراین هفته فیلم به نمایش در می‌آیند.

به گزارش ایسنا، مصائب مسیح، دوئل، مزرعه پدری، جایی برای زندگی و قهرمان نیز از آثار مطرحی هستند كه در بخش فیلم‌های سینمایی مناسب پرده عظیم به نمایش در می‌آیند.

فیلمهای تلویزیونی از جان فرانكن هایمر و دیگر فیلمسازان مطرح سینمای جهان نیز، در این هفته فیلم به نمایش درخواهند آمد. همچنین در حاشیه این هفته فیلم، نشست‌هایی با حضور مسئولان، با هدف ایجاد فضای تعامل بین دست اندر كاران تولید فیلم‌های تلویزیونی و مسئولان برگزار می‌شود.