تبیان، دستیار زندگی
تصویربرداری سریال «مثل هیچ كس» با حضور بازیگران اصلی این سریال در لوكیشن خانه بی‌بی (با بازی پروانه معصومی) ادامه می‌یابد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مثل هیچ كس» برزیده در خانه‌های قدیمی تهران ادامه دارد

نمایی از سریال مثل هیچ كس

تلاش برای سروسامان دادن «داداشی»

تصویربرداری سریال «مثل هیچ كس» با حضور بازیگران اصلی این سریال در لوكیشن خانه بی‌بی (با بازی پروانه معصومی) ادامه می‌یابد.

این مجموعه تلویزیونی كه پیش از این «داداشی» نام داشت برای پخش در ماه مبارك رمضان در شبكه دو سیما ساخته می‌شود و تاكنون تصویربرداری 30 درصد از آن به پایان رسیده است.

سریال «مثل هیچ كس» به كارگردانی عبدالحسن برزیده طی روزهای گذشته با تصویربرداری سكانس‌هایی از قسمت نوزدهم و ماجراهای تلاش برای سروسامان دادن «داداشی» ادامه یافت. در این سكانس كه بازیگرانی چون حسین یاری(داداشی)، پروانه معصومی، پرویز پورحسینی، آتنه فقیه‌نصیری، جواد عزتی، نفیسه روشن و فاطمه شهشهانی بازی داشتند.

سازندگان سریال «مثل هیچ كس» كه هم‌اینك سكانس‌های بیرونی خانه بی‌بی واقع در میدان قزوین را تصویربرداری می‌كنند، پس از اتمام این صحنه‌ها به سراغ صحنه‌های داخلی می‌روند كه در مجموع تمامی لوكیشن‌های آن همانند آن‌چه پیش از این از سر گذرانده شده، فضایی سنتی دارد.

نمایی از سریال مثل هیچ كس

آنان كه حدود 16 روز است در این لوكیشن مشغول كار هستند، پس از اتمام صحنه‌های مربوط به لوكیشن خانه ‌بی‌بی به لوكیشن دیگر می‌روند كه اتفاقا آن‌هم در محله قزوین قرار دارد.

برزیده و عواملش پس از اتمام تصویربرداری در لوكیشن‌های محله قزوین تهران، به منطقه قدیمی دیگری به نام چهارراه شاپور می‌روند؛ در خانه‌ای قدیمی كه در این محله واقع شده قرار است سكانس‌های مربوط به خانه‌ عموعلی تصویربرداری شود.

براساس این گزارش ایسنا، سریال «مثل هیچ‌ كس» به تهیه‌كنندگی محمدعلی اسلامی از نخستین روزهای فرودین‌ماه كلید خورد. این سریال كه تابه‌حال لوكیشن‌هایی چون پاساژ (واقع در خیابان جمهوری)، خانه عمه خانوم (ده ونك) و یك‌سری لوكیشن‌های خارجی را پشت سر گذاشته براساس لوكیشن رج زده می‌شود.

فیلم‌نامه این سریال را علی‌اكبر محلوجیان به نگارش درآورده و برخلاف شیوه معمول سریال‌های مناسبتی متن پیش از آغاز تصویربرداری به پایان رسیده و گروه زودتر از همیشه به ساخت مشغول شده‌اند.

 منبع : ایسنا