تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات فرهنگی و تبلیغ دینی در کشور اظهار داشت: مجلس و دولت توجه بیشتری به بخش فرهنگی و دینی داشته باشند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام روحانی نژاد:

مجلس و دولت توجه بیشتری به بخش فرهنگی و دینی داشته باشند

مجلس و دولت توجه بیشتری به بخش فرهنگی و دینی داشته باشند

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات فرهنگی و تبلیغ دینی در کشور اظهار داشت: مجلس و دولت توجه بیشتری به بخش فرهنگی و دینی داشته باشند.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در نشستی خبری با رسانه های گروهی مازندران اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ تبلیغ در جامعه به اعتبارات بیشتری نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه همپوشانی فعالیتهای دستگاههای فرهنگی به جای رفاقت تبدیل به رقابت تخریبی شده که باید در این زمینه برنامه ریزی های اصولی صورت گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه فضای فعالیت رقابتی بین دستگاههای مرتبط فرهنگی باید تقویت شود، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همه دستگاههای فرهنگی جامعه تعامل مثبتی دارد.

روحانی نژاد با بیان اینکه ذهن جوان امروز فعال و پرسشگر است، از برگزاری 10 هزار گفتمان دینی در مساجد و دانشگاههای کشور در سال جاری خبر داد.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر با وجود دستگاههای فرهنگی متعدد تنها از 10 درصد پتانسیل های مناسب دینی و تبلیغی مساجد کشور استفاده می شود، افزود: ساماندهی فعالیتهای فرهنگی مساجد باید در اولویت برنامه ریزان فرهنگی کشور قرار گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مفاهیم مربوط به عفاف و حجاب، عرفان، نماز، نحله های انحرافی، خانواده و جوان و ... نیازهای  نسل جوان در گفتمان های فرهنگی عنوان می شود، اثر گذاری هیئت های مذهبی را در مبارزه با تهاجمات فرهنگی غرب و گرایش جوانان به مبانی دینی مهم ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در حال حاضر متون آموزشی مرتبط با کودکان، نوجوانان و جوانان را تدوین کرده است، عنوان کرد: هفت هزار نفر در قالب هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت، تابستان امسال، 200 هزار نفر را تحت آموزش های اوقات فراغت قرار خواهند داد.

روحانی نژاد با اشاره به تجلیل از تلاشگران عرصه تبلیغ و اطلاع رسانی در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: برنامه های ویژه ای در ماههای نیایش در سراسر کشور برنامه ریزی شده است.

معاون سازمان تبلیغات کشور نیز با اشاره به حضور 450 هزار جوان معتکف دینی در برنامه های ایام بیض پارسال گفت: 70 درصد شرکت کنندگان در اعتکاف پارسال جوانان و 60 درصد آنان را زنان تشکیل می دادند.

روابط عمومی موسسه تبیان