تبیان، دستیار زندگی
حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در دیدار روز دوشنبه خود با رئیس سازمان تربیت بدنی خواستار کناره گیری.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حبیب کاشانی استعفا کرد

حبیب کاشانی استعفا کرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در دیدار روز دوشنبه خود با رئیس سازمان تربیت بدنی خواستار کناره گیری از سمت مدیرعاملی این باشگاه شد.

به نقل از مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که صبح روز دوشنبه برای دیدار و بحث و تبادل نظر پیرامون این باشگاه به دیدار محمد علی آبادی شده بود، در پایان این نشست به طور شفاهی از سمت خود استعفا کرد.

کاشانی در صحبتی که با رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس داشته اشت اعلام کرده به علت خستگی ناشی  قصد کناره گیری دارد و به همین خاطر از سمت خود استعفا کرد.

مدیرعامل پرسپولیس هنوز استعفای خود را به طور کتبی به رئیس سازمان تربیت بدنی ارائه نداده و مشخص نیست علی آبادی با این استعفا مخالفت خواهد کرد یا خیر.

كاشانی: تصمیمم در خصوص استعفا را تغییر نمی‌دهم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص كناره گیری تصمیم قطعی خود را اتخاذ كرده و قصد ندارم آن را تغییر دهم.

حبیب كاشانی در گفتگو با فارس، اظهار داشت: از تمام دوستانی كه مرا پس از اعلام كناره‌گیری‌ام از پرسپولیس دلداری می‌دهند، تشكر می‌كنم. از تصمیم خود پشیمان نیستم چون فقط قصد دارم به پرسپولیس كمك كنم.

وی در خصوص مخالفت هیئت مدیره با استعفای خود تصریح كرد: اعضای هیئت مدیره به من لطف دارند؛ اما حرف‌هایم را گفته‌ام و دوست ندارم زیر حرفم بزنم. سعی می‌كنم در چند روز آینده نیز سكوت كنم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جدایی من از پرسپولیس هیچ ارتباطی به رفتن قطبی ندارد. برای ماندن این مربی از هیچ تلاشی دریغ نكردم؛ اما وی به خاطر بعضی از شرایط كه نمی‌توانم بازگو كنم نمی‌توانست در ایران بماند،‌ البته همچنان همراه خانواده پرسپولیس است.

کاشانی در پایان خاطرنشان ساخت: سعی می كنم در روزهای آتی سكوت كرده و با پرداختن به بحث استعفا، پرسپولیس را وارد حاشیه نكنم چون معتقدم صلاح این است كه من نباشم؛ اما هواداران مطمئن باشند با توجه به هیئت مدیره قوی و خوشفكر، پرسپولیس وارد حاشیه و آشفتگی نخواهد شد.

سعیدلو: استعفای کاشانی صحت ندارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رد شایعه کناره گیری حبیب کاشانی از سمت مدیرعاملی این باشگاه برادامه همکاری وی با سرخپوشان تاکید کرد.

علی سعیدلو در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: در جلسه دوشنبه شب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت های خوبی را به همراه همکارانم در خصوص برنامه های آینده باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در سه جام پیش رو مطرح کردیم که با نتایج خوبی همراه بود.

وی با اشاره به معرفی حمید استیلی در جلسه دو روز اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی حبیب کاشانی، خاطر نشان کرد: در جلسه یکشنبه شب از سوی حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه، حمید استیلی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد و وی برنامه های خوب و مدونی را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه از حمید استیلی به عنوان کاندیدای اصلی این هیئت برای هدایت سرخپوشان در فصل هشتم لیگ برتر یاد کرد و افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نگرانی هایی که در خصوص آینده تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های پیش رو وجود دارد، هیئت مدیره باشگاه در نظر دارد تا ضمن بررسی ویژه برنامه های حمید استیلی با همفکری هم تصمیمی درست برای سپردن هدایت تیم به حمید استیلی اتخاذ کند.

وی همچنین به نشست شب گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و با رد شایعه استعفای حبیب کاشانی گفت: روز دوشنبه با توجه به شرایط حساسی که تیم فوتبال پرسپولیس پیش رو دارد، اخبار و شایعاتی مبنی بر استعفا و کناره گیری حبیب کاشانی از سمت مدیرعاملی باشگاه مطرح شد که از دید من چنین موضوعی صحت ندارد.

سعیدلو در پایان گفت: بر اساس اساسنامه باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل در صورتی که تصمیم به استعفا و کناره گیری بگیرد باید متن استعفا نامه خود را تسلیم رئیس هیئت مدیره باشگاه کند. از آنجائیکه هنوز کاشانی رسما استفعای خود رابه من و دیگر اعضا هیئت مدیره تحویل نداده است نمی توانم در خصوص قبول یا رد آن صحبت کنم، البته در جلسه شب گذشته این موضوع مطرح شد و اعضا با استعفای مدیرعامل باشگاه مخالفت کردند.

استعفای دسته‌جمعی اعضای باشگاه پرسپولیس

پس از كناره‌گیری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز(سه شنبه) اعضای باشگاه به صورت دسته‌جمعی استعفا كردند.

به نقل از فارس، پس از استعفای حبیب كاشانی در روز دوشنبه، اعضای كمیته‌های مختلف باشگاه مانند انضباطی، حقوقی و ... صبح امروز به صورت دسته‌جمعی استعفانامه خود را امضا كردند.

در این استعفانامه مشترك، اعضای باشگاه ضمن حمایت از كاشانی و تقدیر از هواداران اعلام كردند با توجه به شرایط حال حاضر باشگاه، قادر به همكاری نیستند و كناره‌گیری رسمی خود را اعلام كرد.