تبیان، دستیار زندگی
سرپرست كاروان اعزامی ایران به المپیك گفت: فدراسیون ها باید اسامی المپیكی های خود را تا دهم تیرماه اعلام كنند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی المپیکی ها تا دهم تیرماه

سرپرست كاروان اعزامی ایران به المپیك گفت: فدراسیون ها باید اسامی المپیكی های خود را تا دهم تیرماه اعلام كنند.

به نقل از فارس، نصرا... سجادی افزود: انتخاب روز عزیمت تیم های ورزشی را به فدراسیون ها واگذار كرده ایم و طی جلسات هماهنگی كه با روسا، سرپرستان و مربیان تیم های مختلف داشتیم روز عزیمت هر تیم مشخص شده است.

وی از تهیه لباس ورزشی برای كاروان، برگزاری جلسات هماهنگی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در پكن و بازدید از مكان های ورزشی پكن خبر داد و اعلام كرد: هدف ما حضور 5 روز زودتر تیم ها در پكن و بازگشت یك یا دو روز بعد از پایان مسابقات هر تیم به تهران است، فدراسیون ها باید حداكثر تا دهم تیر ماه اسامی نهائی ورزشكاران خود را تحویل دهند.

سجادی خاطرنشان كرد: كلیه كار ها به خوبی پیش می رود، میزبان این دوره از بازی ها از قویترین میزبانان المپیك دوره های اخیر است. آنها بسیار دقیق، منضبط و انعطاف پذیر هستند و كلیه امور را به خوبی انجام می دهند، مشكل خاصی نیز بر سر راه ما قرار ندارد.

فیلم توزیع مدال ها روی سایت المپیك

فیلم توزیع مدال های تمام رشته های المپیك بر روی سایت این بازی ها به نمایش در خواهد آمد.

به نقل از فارس، كمیته برگزاری بیست و نهمین دوره بازی های المپیك پكن در ملاقاتی سه ساعته با مسئولان پایگاه خبری المپیك به نتایج درخور توجهی دست یافتند.

بر این اساس مسئولان سایت المپیك قول دادند امكانات جلوه های تصویری بیشتری را نسبت به شرایط فعلی در هنگام بازی های المپیك پكن برای بازدیدكنندگان فراهم كنند.

مطابق توافقات حاصل شده قرار است تمامی تصاویر لحظات حساس از جمله توزیع مدال های تمامی قهرمانان رشته های مختلف بر روی این سایت به نمایش درآید.