تبیان، دستیار زندگی
دد خودروها نیم روزه بود و انجام نمی‌شود محمد جمشیدی مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب ، در خصوص ایجاد تسهیلات و پركردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان گفت: برنامه های زیادی شامل 19 رشته ورزشی و كلاسهای آموزشی در رشته ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب:

طرح عدم تردد خودروها نیم روزه بود و انجام نمی‌شود

محمد جمشیدی مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب ، در خصوص ایجاد تسهیلات و پركردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان گفت: برنامه های زیادی شامل 19 رشته ورزشی و كلاسهای آموزشی در رشته های خط و نقاشی ، قرآن ، زبانهای خارجه ، كامپیوتر و سفالگری در نظر گرفته شده ، كه امیدوارم مورد رضایت مردم عزیز واقع شود .

وی اظهارداشت: طرح عدم تردد خودروها به مجموعه ورزشی انقلاب، طرحی نیم روزه بوده و اینگونه برخوردها به دور از انصاف است.

جمشیدی در رابطه با اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی گفت: طرح ممنوعیت ورود خودروها به داخل مجموعه و هدایت آنها به بزرگ‌ترین پاركینگ مجموعه، از ساعت 6 تا 12 روز شنبه به صورت آزمایشی تنها در یك روز انجام شد كه پیش از این اكثر كشتی‌گیران از این طرح استقبال كرده بودند.

وی افزود: در مجموعه‌ای ورزشی كه طول آن یك كیلومتر است، تردد ماشین‌ها مشكلات بسیاری را ایجاد می‌كند و این طرح تنها آزمایشی بوده تا ظرفیت داخلی مجموعه را بسنجیم. در حال حاضر نیمی از زمین‌های مجموعه‌ی انقلاب را ماشین‌ها اشغال كرده‌اند و حدود 5 تا 6 هزار ماشین در فضای مجموعه تردد می‌كند. گاهی اوقات یك فرد از منزل خود تا مجموعه را 15 دقیقه‌ای طی می‌كند اما در داخل مجموعه و به خصوص در روزهای تعطیل 40 دقیقه در ترافیك است كه باید فكری برای ایجاد تسهیلات برای مردم كرد.

جمشیدی ادامه داد: اگر از فضاهایی كه برای پارك خودرو از آن استفاده می‌شود در كاربری ورزشی استفاده كنیم به نفع ورزش خواهد بود چرا كه كمبود فضا داریم. اگر پاركینگ‌ها متمركز شوند و یا پاركینگ طبقاتی ایجاد كنیم، می‌توانیم از فضاهای اشغال شده توسط ماشین‌ها در جهت ورزش استفاده كنیم كه سرمایه‌گذار پاركینگ طبقاتی وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال كه می‌توان برای ورزشكاران المپیكی نسبت به مردم عادی استثنا قائل شد، گفت: این طرح تنها یك نیم روزه بود كه با آنها هماهنگ كرده بودم و نمی‌دانم چرا آقای بابك اینگونه موضع‌گیری كرد و با این موضع‌گیری‌ها ما برای قانونمند شدن در جامعه مشكل خواهیم داشت.

مدیر مجموعه‌ی ورزشی انقلاب در پایان با اشاره به ظرفیت خوابگاه‌های این مجموعه‌ گفت: در بعضی از خوابگاه‌های ما به خاطر ساخت قدیمیشان حتی 23 تخت وجود دارد و خوابگاه‌های مجموعه را بدون در نظر گرفتن اجاره‌ برای اردوها، در اختیار كشتی‌گیران قرار داده‌ایم. مجموعه انقلاب تمامی امكانات خود را در اختیار كشتی‌گیران قرار داد و ظرفیت خوابگاه‌های داخل مجموعه به همین اندازه است و اگر مشكلی دارند می‌توانند برای محل اسكان خود هتلی را در نظر بگیرند كه این موضوع دیگر در حوزه‌ی فعالیت ما نیست. ما تمامی امكانات را در اختیار كشتی‌گیران قرار داده‌ایم اما اینگونه برخوردها با طرحی نیم روزه مقداری بی‌انصافی است.