تبیان، دستیار زندگی
تیم های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین بامداد امروز(دوشنبه) در دور پنجم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست برزیل و توقف آرژانتین

شکست برزیل و توقف آرژانتین

تیم های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین بامداد امروز (دوشنبه) در دور پنجم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 در منطقه آمریکای جنوبی مقابل حریفان خود ناکام ماندند.

به نقل از مهر، دور پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 در منطقه آمریکای جنوبی یکشنبه شب و بامداد دوشنبه با برگزاری سه بازی پیگیری شد که طی آن تیم های شیلی و پاراگوئه به ترتیب مقابل بولیوی و برزیل به برتری رسیدند و تقابل تیم های آرژانتین و اکوادور نیز به نتیجه تساوی یک بریک انجامید.

برزیلی ها که به دنبال شکست 2 برصفر مقابل ونزوئلا در دیداری تدارکاتی آماج حملات بی رحمانه منتقدان فوتبال این کشور قرار گرفته بودند، شب گذشته نیز طی دیداری انتقاد آمیز مقابل پاراگوئه تن به شکست 2 برصفر دادند. برای تیم پاراگوئه که از امتیاز میزبانی بهره می برد، روکه سانتا کروز (26) و سالوادور کاباناس (49) گلزنی کردند.

پاراگوئه با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 13 رساند تا در پایان دور پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2010 در منطقه آمریکای جنوبی، صدرنشین جدول رده بندی باشد، برزیل نیز به دنبال تحمل این شکست با 8 امتیاز به رده چهارم جدول سقوط کرد.

همچنین تیم ملی فوتبال آرژانتین در خانه به دیدار اکوادور رفت و در حالیکه تا دقیقه 90 با یک گل از اکوادور عقب بود توسط رودریگو پالاسیو کار را به تساوی کشاند. ت

ک گل تیم ملی فوتبال اکوادور را در این بازی پاتریسیو اوروتیا در دقیقه 69 به ثمر رساند. آرژانتین با این تساوی جمع امتیازات خود را به عدد 10 رساند تا کماکان تیم دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2010 در منطقه آمریکای جنوبی باشد. در این جدول اکوادور با چهار امتیاز در رده هشتم ایستاده است.

در آخرین بازی دور پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 تیم ملی فوتبال شیلی مقابل بولیوی با دو گل به برتری رسید. هر دو گل شیلی را در این بازی گری مدل در دقایق 29 و 76 به ثمر رساند. شیلی به لطف برتری مقابل بولیوی 7 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.