تبیان، دستیار زندگی
رئیس هیئت مدیره موسسه ورزش کیش برنامه ریزی جهت جذب توریسم ورزشی و توجه به توسعه بین المللی را اصلی ترین....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاه ویژه به توریسم ورزشی

نگاه ویژه به توریسم ورزشی

رئیس هیئت مدیره موسسه ورزش کیش برنامه ریزی جهت جذب توریسم ورزشی و توجه به توسعه بین المللی را اصلی ترین رویکرد جدید این موسسه به بخش ورزش یاد کرد.

شاهرخ شهنازی رئیس جدید هیئت مدیره موسسه ورزش کیش در گفتگو با مهر، ضمن ترسیم چشم اندازها و اهداف این موسسه اظهار داشت: جزیره کیش از امکانات سخت افزاری و فضاهای مناسبی دربخش ورزش برخورداراست که از این راه می توان به رشد و رونق گردشگری و تبدیل این جزیره به مرکزی فعال دربخش ورزش کمک کرد.

وی اضافه کرد: توسعه ورزشهای دریایی، افزایش ارتباطات بین المللی و توسعه ورزش دربین ساکنین بومی جزیره از مهمترین اهداف مدیریت جدید موسسه ورزش کیش خواهد بود که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و توسعه زیرساخت های ورزشی بتوانیم گام های اساسی در این مسیر برداریم.

رئیس هیئت مدیره موسسه ورزش کیش علاقمندی و توجه ویژه مهندس مددی به ورزش را در اجرای برنامه های توسعه ای ورزش کیش تعیین کننده عنوان کرد و اظهارداشت: ایشان تفکرات تازه ای در بخش توسعه وهمگانی کردن ورزش کیش دارند که با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب می توان بزودی شاهد شکوفایی ورزش کیش و تبدیل شدن این جزیره به یک پایگاه بین المللی ورزشی باشیم.

وی تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت مدیریت ورزش کیش توسعه ارتباطات بین المللی از جمله اهداف اصلی موسسه ورزش به شمار می رود و تلاش خواهیم کرد با پذیرفتن میزبانی مسابقات بین المللی و اردوها و تیم های ورزشی گامی در جهت توسعه ورزش کیش، شناساندن کیش به دنیا و معرفی مناسب توانمندی های ورزشی ایران در بعد بین المللی داشته باشد.

شهنازی درپایان ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران اسبق موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش درجهت رشد و توسعه ورزش این جزیره یادآور شد: آقایان بهرام افشارزاده و حمید سجادی به عنوان دو مدیر ورزشی زحمات بسیاری در راه پیشرفت ورزش کیش متحمل شدند که جا دارد از تلاشهای آنان قدردانی شود و امیدواریم در دوره جدید، مدیریت ورزش کیش بتواند با استفاده از تجربیات این عزیزان همچنان در مسیر رشد و توسعه در ابعاد قهرمانی و همگانی گام بردارد.