تبیان، دستیار زندگی
بهروز افخمی» در مجموعه تلویزیونی «عملیات 125» كه قرار است روزهای پنجشنبه به روی آنتن برود همراه بازیگران از هلی‌كوپتر پرید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهروز افخمی از هلی‌كوپتر پرید

بهروز افخمی

بهروز افخمی» در مجموعه تلویزیونی «عملیات 125» كه قرار است روزهای پنجشنبه به روی آنتن برود همراه بازیگران از هلی‌كوپتر پرید.

"داوود هاشمی" مجری طرح مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" با بیان این مطلب در گفت و گو با فارس گفت: بنابر تصمیم‌گیری‌های جدید مسئولان شبكه تهران، این سریال روزهای پنجشنبه ساعت 23 به روی آنتن شبكه تهران خواهد رفت.

وی افزود: تا به حال 2 قسمت از سریال به طور كامل به شبكه تحویل داده شده و تا روز دوشنبه 5 قسمت از سریال به طور كامل تحویل پخش خواهد شد.

وی در ادامه درباره تصویربرداری سكانس‌های مربوط به پرش چتربازان از هلی‌كوپتر كه قرار بود هفته گذشته انجام شود، نیز گفت: خوشبختانه این بخش‌ها به طور موفقیت آمیزی تصویربرداری شد و من به همراه "بهروز افخمی" از جمله افرادی بودیم كه در این سكانس‌ها به عنوان بازیگران جنبی در كنار بازیگر اصلی از هلی كوپتر به پایین پریدیم.

وی افزود: برای اولین بار است كه یك كارگردان به همراه مجری طرح در كنار بازیگران اصلی از هلی كوپتر پایین می پرد و از بدل استفاده نشده است.

وی درباره دلیل این كار افخمی گفت: بهروز افخمی علاقه بسیاری به كسب تجربیات جدید دارد و ما پس از طی دورهای كوتاه مدت چتربازی اقدام به انجام این كار كردیم. ضمن اینكه افخمی به دنبالاین بود كه بداند در چنین شرایطی چگونه می تواند تصویربرداری كند.

هاشمی با بیان اینكه موسیقی سریال نیز توسط "كیوان روح پرور" ساخته شده و شعری از مولانا نیز در تیتراژ پایانی آن خوانده شده است، تصریح كرد: تصویربرداری سه قسمت پایانی سریال یعنی قسمت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم سریال باقی مانده كه "راما قویدل" در حال كارگردانی این قسمت‌ها است. البته بخش‌های اكشن سریال توسط خود "افخمی" كارگردانی می‌شوند.

بهروز افخمی

این مجموعه در 12 قسمت 45 دقیقه‌ای در حال ساخت است و بازیگرانی چون عبدالرضا اكبری، رضا رویگری، اصغر نقی‌زاده، محمد فیلی، كاوه سماك‌باشی، مجتبی رجبی، كاوه خداشناس، سیروس اسنقی، ایمان صفا، هادی دیباجی، امیر شیرمحمدی، امیر حسین هجرتی، اكرم محمدی، فلور نظری، مارال فرجاد، هیلدا خسروی و پرستو پاشایی در آن حضور دارند.

این مجموعه روایت‌گر داستان 5 جوان است كه هركدام از آنها در شرایطی متفاوت تلاش می‌كنند تا به آتش نشانی راه پیدا كرده و در این حرفه مشغول كار شوند.

سایر عوامل پروژه تلویزیونی عملیات 125 عبارتند از:

تهیه كننده و كارگردان:بهروز افخمی، مشاور كارگردان: علیرضا افخمی، دستیار اول كارگردان: اكبر نصیری، مجری طرح: داود هاشمی، مدیر تولید: علیرضا ابوالقاسمی‌نژاد، جانشین تولید: شهاب حیدری، برنامه‌ریز: مجید موثق، طراح چهره‌پردازی: جلال‌الدین معیریان، مجری چهره‌پردازی: محمد رضا توسلی، لیلا شنگله، طراح صحنه و لباس: مرجان شیر محمدی، مشاور نور و تصویر: فرخ مجیدی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی، دستیار اول نور و تصویر: علیرضا كریمی، صدابردار: احمد پولی بابایی و مدیر تداركات: سعید رضایی.