تبیان، دستیار زندگی
دانیل كریگ، ستاره جدیدترین فیلم مامور 007 هنگام فیلمبرداری یک صحنه حادثه‌ای در استودیو پاینوود از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جیمزباند آسیب دید

جیمزباند

دانیل كریگ، ستاره جدیدترین فیلم مامور 007 هنگام فیلمبرداری یک صحنه حادثه‌ای در استودیو پاینوود از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش رویترز استیو الزر سخنگوی کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده فیلم با تایید خبر مصدومیت دانیل کریگ سر صحنه فیلمبرداری «مایه آرامش» گفت: او پس از انجام مراقبت‌های پزشکی لازم کمتر از چند ساعت بعد سر صحنه بازگشت و فیلمبرداری ادامه پیدا کرد.

دانیل كریگ، ستاره جدیدترین فیلم مامور 007 هنگام فیلمبرداری یک صحنه حادثه‌ای در استودیو پاینوود از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

این اولین حادثه‌ای نیست که از زمان آغاز فیلمبرداری طرح جدید جیمز باند روی می‌دهد. هفته پیش نیز گفته شد کریگ در یکی از صحنه‌ها از ناحیه صورت آسیب دید و هفت بخیه خورد. آوریل پیش یکی از بدلکاران هنگام فیلمبرداری یکی از صحنه‌های حادثه‌ای در جاده‌های کنار دریاچه در شمال ایتالیا به شدت مجروح شد.اما زمان وقوع این حادثه نه کریگ و نه مارک فورستر کارگردان فیلم در لوکیشن حضور نداشتند.

چند روز پیش از آن نیز یکی از خودروهای مدل آستن مارتین معروف جیمز باند پیش از آغاز فیلمبرداری در ایتالیا، در دریاچه گاردا سقوط کرد و راننده این خودرو به‌طور سطحی آسیب دید.پیش از این بخش‌هایی از طرح جدید جیمز باند در پاناما، شیلی، مکزیک و ایتالیا فیلمبرداری شد.

ماتیو آمالریک بازیگر فرانسوی و اولگا کوریلنکو بازیگر اوکراینی دیگر بازیگران بیست و دومین جیمز باند تاریخ سینما از سال 1962 تا امروز هستند.

ماتیو آمالریک بازیگر فرانسوی و اولگا کوریلنکو بازیگر اوکراینی دیگر بازیگران بیست و دومین جیمز باند تاریخ سینما از سال 1962 تا امروز هستند. جانکارلو جانینی بازیگر ایتالیایی و جودی دنچ بازیگر بریتانیایی برنده اسکار نیز نقش‌های رنه ماتیس و‌ام را تکرار می‌کنند.مایه آرامش 31 اکتبر امسال (10 آبان) در لندن اکران می‌شود و یک هفته بعد از نمایش در بریتانیا از هفتم نوامبر (17 آبان) در سایر نقاط دنیا روی پرده سینماها می‌رود.

منبع : همشهری