تبیان، دستیار زندگی
در حالی که مدیرعامل باشگاه صباباتری هفته گذشته خبر از ادامه فعالیت تیم فوتبال این باشگاه در تهران داده بود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقال صباباتری به استان گلستان

در حالی که مدیرعامل باشگاه صباباتری هفته گذشته خبر از ادامه فعالیت تیم فوتبال این باشگاه در تهران داده بود، خبرنگار مهر از واگذاری این باشگاه به استان گلستان کسب اطلاع کرد.

برپایه این گزارش، در شرایطی که کمتر از دو ماه تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، تیم فوتبال صباباتری نیز در شرف انتقال به استان گلستان قرار دارد. انتقال تیم فوتبال صباباتری به استان گلستان در شرایطی رقم می خورد که استانداری مرکزی تلاش می کرد تا امتیاز تیم فوتبال صباباتری را به این استان منتقل کند.

یکی از مهمترین اهداف سازمان تربیت بدنی طی دوره ریاست محمد علی آبادی در این سازمان انتقال فوتبال به استان های مختلف کشور است تا تمامی استان های کشور از هیجانات و ویژگی های مثبتی که پیرامون این ورزش وجود دارد بهره مند شود.

علی آبادی در حاشیه سفر روزشنبه به همدان نیز به این نکته اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست های کلی ورزش در سازمان ترببت بدنی این است که تمرکززادیی کرده و فوتبال را که ورزشی پرطرفدار است به سراسر کشور انتقال دهیم.

وی حتی تاکید کرد که احتمال واگذاری سایر تیم های تهرانی به غیر از پاس نیز وجود دارد.

پیش از این تیم فوتبال پاس تهران به همدان انتقال یافته بود و این برای دومین بار است که تیمی تهرانی به استانی دیگر منتقل می شود.

استان گلستان تاکنون تیمی در مسابقات لیگ برتر نداشته است و این برای نخستین بار است که استان شمالی کشورمان صاحب نماینده ای در سطح اول فوتبال کشور می شود.

قرار است طی روزهای آینده تصمیم نهایی در مورد انتقال باشگاه صباباتری به استان گلستان اتخاذ و رسما اعلام شود.