تبیان، دستیار زندگی
حساب دایی با بقیه جداست وقتی علی پروین اینقدر به صراحت درباره دایی و... صحبت می كند یعنی قضیه بازگشتش به پرسپولیس جدی است. همانطور كه در شماره های قبلی خبر ورزشی نوشته بودیم علی پروین می تواند گران ترین خرید پرسپولیس 83 باشد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین و دایی در كنار هم

حساب دایی با بقیه جداست

وقتی علی پروین اینقدر به صراحت درباره دایی و... صحبت می كند یعنی قضیه بازگشتش به پرسپولیس جدی است. همانطور كه در شماره های قبلی خبر ورزشی نوشته بودیم علی پروین می تواند گران ترین خرید پرسپولیس 83 باشد البته او همه چیز را به یك هفته دیگر واگذا كرده اما به هر حال باید بازگشتش را جدی گرفت. دیروز از پروین پرسیدیم اگر شما به پرسپولیس برگردید تكلیف بازیكنانی چون دایی، پیروانی، میناوند و... چه می شود كه او پاسخ داد:" همین حالا اگر گلوی دایی را بگیرید( با اشاره به گلوی خودش) 25 گل برای پرسپولیس می زند. حساب او با بقیه فرق می كند. دایی بهترین است و به طور حتم حضور من در پرسپولیس هیچ منافاتی با حضور او در این تیم ندارد."

صحبت های پروین نشان از بهبود روابط او با علی دایی دارد و اینكه پروین بدش نمی آید بار دیگر به پرسپولیس برگردد. در این ارتباط بیایید منتظر روزهای آتی و اتفاقات جدید باشیم.