تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پیام مشهد با تساوی در زمین فولاد خوزستان به عنوان هجدهمین تیم به رقابتهای لیگ برتر راه یافت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام، هجدهمین تیم لیگ برتر

پیام، هجدهمین تیم لیگ برتر

تیم فوتبال پیام مشهد با تساوی در زمین فولاد خوزستان به عنوان هجدهمین تیم به رقابتهای لیگ برتر راه یافت.

به نقل از مهر، دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشورعصر روز پنجشنبه بین تیمهای فولاد خوزستان و پیام مشهد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و تیم پیام با تساوی یک بر یک در این دیدار به لطف گل زده در خانه حریف موفق شد جواز صعود به رقابتهای لیگ برتر را بدست آورد .

در این دیدار که در حضور 20 هزار تماشاگر اهوازی و به قضاوت سعید مظفری برگزار شد ابتدا تیم فولاد در دقیقه 15 توسط احمد مومن زاده به گل برتری دست یافت.

پیام، هجدهمین تیم لیگ برتر

تیم فولاد در ادامه مسابقه همچنان برتر از حریف خود بود و فرصتهای مناسبی برای گلزنی داشت که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت . فولاد که با این نتیجه صعود خود را قطعی می دید، در ادامه با بی تفاوتی به بازی ادامه داد تا اینکه تیم پیام در دقیقه 81 توسط قاسم اکبری روی یک ضد حمله دروازه فولاد خوزستان را باز کرد تا به لطف گل زده در خانه حریف در اهواز و در مقابل دیگان بهت زده بازیکنان و تماشاگران فولاد خوزستان جشن صعود به لیگ برتر را برپا کند.

دیدار رفت تیمهای پیام مشهد و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و با تساوی یک بر یک دو تیم در دیدار برگشت تیم پیام مشهد به عنوان هجدهمین تیم صعود خود را به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر قطعی کرد.

پیش از این تیم سپاهان نوین با برتری مقابل استیل آذین جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورده بود.