تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور امروز در ادامه سفر به استان چهارمحال و بختیاری به صورت سرزده از روستای دهنو از توابع شهرستان بروجن بازدید كرد. محمود احمدی نژاد و هیئت همراه در بدو ورود به این روستا كه در فاصله 45 كیلومتری شهركرد مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع است با حضو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید سرزده رئیس جمهور از روستای دهنو در شهرستان بروجن

بازدید رئیس جمهور از روستای دهنو

رئیس جمهور امروز در ادامه سفر به استان چهارمحال و بختیاری به صورت سرزده از روستای دهنو از توابع شهرستان بروجن بازدید كرد.

محمود احمدی نژاد و هیئت همراه در بدو ورود به این روستا كه در فاصله 45 كیلومتری شهركرد مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع است با حضور در منرل شهید مهراب ربیعی از شهدای جنگ تحمیلی با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو كرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور سپس در اجتماع مردم این روستا كه دو هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است در سخنانی گفت: ای كاش شرایط جهانی اجازه می‌داد تا نیمی از وقتم را صرف حضور در روستاها می‌كردم.

وی افزود: اگر شرایط اجازه می‌داد همراه مدیران در جمع مردم روستاها حاضر می‌شدیم و مشكلات مردم را از نزدیك بررسی و برای حل آن چاره اندیشی می‌كردیم.

احمدی‌نژاد از مردم این روستا به عنوان مردمی شهید پرور، مومن و پاك یاد كرد و گفت: تلاش برای دستیابی به زندگی سعادتمند و برقراری حكومت صالحان وظیفه اجتماعی و مأموریت امروز ماست.

رئیس جمهور برای تحقق این مأموریت رعایت سه اصل خداپرستی، عدالت و حاكمیت انسان‌های صالح را ضروری دانست و تصریح كرد: همه انبیا برای برقراری حكومت صالح حضرت ولی عصر(عج) آمده‌اند و تمام توان طاغوتیان نیز در جهت مقابله با این تفكر صرف شده است.

احمدی نژاد افزود: طاغوتیان امروز نیز با ترویج فساد، استعمار، زور، دروغ و تبلیغات شیطانی تلاش می‌كنند تا دل مردم نسبت به انسان صالح، عدالت و خداپرستی گرایش پیدا نكند. تمام مشكلات امروز دنیا ناشی از دوری از همین سه اصل است.

رئیس جمهور همچنین خطاب به زورگویان و فرصت طلبان گفت: هر فریادی كه دارید برنید و هر كاری كه می‌توانید انجام بدهید، اما ملت ایران یكدل و متحد ایستاده و تا تحقق همه آرمان‌های امام خمینی و زدودن ظلم و فساد از پای نخواهد نشست.

احمدی نژاد همچنین در ادامه، نسبت به اجرای طرح هادی این روستا، آسفالت خیابان و كوچه‌ها، جمع آوری زباله‌ها، صدور سند برای منازل، احداث یك باب دبیرستان و بكارگیری جوانان این روستا در كارخانه سیمان شهركرد قول مساعد داد.

منبع:

تبیان چهارمحال بختیاری