تبیان، دستیار زندگی
خداداد دچار می شوم ! وحید هاشمیان صبح دیروز در یك مصاحبه تلویزیونی به نكات مهمی اشاره كرد كه چكیده ای از آن را در زیر می خوانید : مرا مقابل مردم قرار ندهید . آنها همه چیز را می دانند . بارها چوب تیم ملی و بی نظمی در فدراسیو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

من هم به سرنوشت خداداد دچار می شوم !

وحید هاشمیان صبح دیروز در یك مصاحبه تلویزیونی به نكات مهمی اشاره كرد كه چكیده ای از آن را در زیر می خوانید :

مرا مقابل مردم قرار ندهید . آنها همه چیز را می دانند . بارها چوب تیم ملی و بی نظمی در فدراسیون را خورده ام و به همین خاطر3 سال قبل از تیم ملی خداحافظی كردم.

اگر به تیم ملی بیایم ، مدتی از من استفاده می كنند و بعد نامم را حذف می كنند . درست مثل خداداد . سرنوشت خداداد پیش روی من است و مطمئن هستم اگر برگردم با من هم مثل او برخورد می كنند.

ایونكوویچ دروغ گفته بود. او به خاطر من به آلمان نیامد. بلكه آمده بود مهدوی كیا را ببیند و با او صحبت كند .

دلیلی ندارد من به تیم ملی برگردم اما طوری وانمود می كنند كه انگار من تیم ملی را دوست ندارم. اتفاقاً من عاشق تیم ملی كشورم هستم و آرزو دارم برای ایران بازی كنم اما آقایان طوری رفتار كردند كه پشیمان شدم و ....

چطور وقتی هامبورگ مرا نمی خواست كسی به یاد وحید هاشمیان نبود ؟ حالا همه به این فكر افتاده اند كه هاشمیان چرا برای تیم ملی بازی نمی كند ؟

مردم تمام واقعیت ها را می دانند . همین كه من در آستانه برتن كردن پیراهن بایرن مونیخ هستم ، هم برای فوتبال ایران افتخار بزرگی محسوب می شود و هم برای كشور ایران .

برای تیم ملی آرزوی موفقیت می كنم اما باور كنید ایوانكوویج یك دروغگوست . او در روزنامه ها دروغ می گوید.

همه چیز را به گردن روزنامه ها می اندازند اما وقتی به مشكل می خورند ، انتظار دارند روزنامه ها كارشان را درست كنند .