تبیان، دستیار زندگی
تیم‌های فوتبال فولادخوزستان و پیام خراسان دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف لیگ برتر را پنج‌شنبه بیست و سوم خردادماه....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت فولاد و پیام برای لیگ برتر

تیم‌های فوتبال فولادخوزستان و پیام خراسان دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف لیگ برتر را پنج‌شنبه بیست و سوم خردادماه برگزار می‌كنند.

به نقل از ایسنا، دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پیام خراسان كه به ترتیب با عنوان تیم‌های اول و دوم از گروه‌های (الف) و (ب) به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود كردند، پس از انجام دیدار رفت، بازی برگشت خود را برای شناسایی تیم‌ صعودكننده به لیگ برتر پنج‌شنبه (فردا) در اهواز برگزار می‌كنند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان كه در رقابت‌های دسته یك كشور در گروه دوم (ب)، قرار داشت توانست با اقتدار و كسب 44 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله پلی‌آف صعود كند. این تیم بازی رفت خود در این مرحله را به دلیل حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، با یك هفته تاخیر برگزار كرد. آنها در جام حذفی از تیم استقلال تهران شكست خوردند و حذف شدند كه این مساله به نوعی برای بازیكنانشان ایجاد انگیزه كرده تا بتوانند حداقل با صعود به لیگ برتر، ناكامی‌ خود را جبران كنند.

از طرفی تیم فوتبال پیام مشهد كه در گروه اول (ب) لیگ دسته یك حضور داشت، در شرایط حساسی تنها با 38 امتیاز توانست به این مرحله صعود كند. آنها به دلیل هم‌امتیاز بودن با تیم استیل‌آذین، دیداری برای شناسایی تیم‌های اول و دوم گروه‌شان برگزار كردند كه در آن بازی از تیم علی پروین شكست خورده و به عنوان تیم دوم، حریف فولاد خوزستان در مرحله پلی‌آف شدند.

دیدار رفت دو تیم در مشهد به تساوی بدون گل انجامید. بازی برگشت نیز در ورزشگاه تختی اهواز و از ساعت 18 آغاز خواهد شد تا تكلیف دومین تیم صعودكننده به لیگ برتر مشخص شود.

پیش از این تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان موفق شد با پیروزی دو بریك در مجموع دو دیدار برابر تیم استیل آذین، صعود خود را به مسابقات لیگ برتر جشن بگیرد.