تبیان، دستیار زندگی
روز چهارشنبه و طی تمرینات تیم ملی در چمن كمپ تیم های ملی، اتفاقی افتاد كه نشانگر ناآرامی در جمع ملی پوشان است. در جریان تمرین عصر روز یاد شده، فرهاد مجیدی و حامد كاویانپور با هم درگیری لفظی ناخوشایندی پیدا می كنند. اما اصل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در گیری كاویانپور با فرهاد مجیدی

روز چهارشنبه و طی تمرینات تیم ملی در چمن كمپ تیم های ملی، اتفاقی افتاد كه نشانگر ناآرامی در جمع ملی پوشان است. در جریان تمرین عصر روز یاد شده، فرهاد مجیدی و حامد كاویانپور با هم درگیری لفظی ناخوشایندی پیدا می كنند. اما اصل ماجرا و علت آن نكته؛

قابل توجه: این حرفها را یكی از ملی پوشان حاضر در آرد و به همكار ما گفت و تاكید كرد كه نامش محفوظ بماند.

حامد قبل از اینكه تمرینات عصر چهارشنبه حالت جدی به خود بگیرد با یكی از بازیكنان گرم گفت و گو می شود، می گوید: دوست دارم در فوتبال اسپانیا، توپ بزنم. از شیوه بازی حاكم بر تیم های لالیگا لذت می برم. بازیكن در این فوتبال فرصت ارایه هر گونه نمایشی را دارد و در كل، فوتبال خشن و خشكی نیست.

در همین حین، فرهاد مجیدی، حال به شوخی یا جدی می گوید: بعضی ها را از الوصل (حامد قبلا بازیكن الوصل بود) اخراج می كنند آن گاه حرف از اروپا می زند. حامد بعد از شنیدن حرفهای كنایه آمیز فرهاد با ناراحتی جواب می دهد: خب! وقتی یك هموطن در امارات، پشت سرآدم صفحه می گذارد، دیگر چه انتظاری می توان از غریبه ها داشت؟ از این زمان به بعد، درگیری لفظی رفته رفته حالتی جدی تر به خود می گیرد.

فرهاد به حالتی كه حامد بشنود رو به یكی از بازیكنان می گوید: تو كه بازی  بلد نیستی و در تیم باشگاهی ات نیمكت نشین می شوی، چرا باید ادعایت شود؟ بعد از این حرفها، حامد و فرهاد به صورت مستقیم با هم جر و بحث می كنند و كار بالا می گیرد. اما علی دایی پادرمیانی می كند تا دو طرف درگیر برای مدتی دست از سر هم بردارند. با این همه، درگیری لفظی و جنگ روانی مجیدی و كاویانپور البته با شدت كمتر ادامه یافت.

این دو از دادن توپ به یكدیگر امتناع می كردند. در پایان هم، حامد رو به فرهاد گفت: بیچاره نیكبخت از دست تو در الوصل چه می كشد؟ مطمئنم دیر یا زود، كاری می كنی كه علیرضا را هم از امارات اخراج كنند.