تبیان، دستیار زندگی
محمدرضا طالقانی به عنوان نایب رییس كنفدراسیون كشتی آسیا و رییس كنفدراسیون كشتی غرب آسیا انتخاب شد. «جواد رفوگر با اعلام این خبر اظهار كرد: چندی پیش دكتر «كیم» پیشنهادی را برای احراز این سمت به طالقانی ارایه كرده بود كه قرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طالقانی نایب رییس كنفدراسیون كشتی آسیا

محمدرضا طالقانی به عنوان نایب رییس كنفدراسیون كشتی آسیا و رییس كنفدراسیون كشتی غرب آسیا انتخاب شد.

«جواد رفوگر با اعلام این خبر اظهار كرد: چندی پیش دكتر «كیم» پیشنهادی را برای احراز این سمت به طالقانی ارایه كرده بود كه قرار شد این موضوع در هیات رییسه‌ی فدراسیون مطرح و نسبت به آن تصمیم‌گیری شود. با توجه به این كه امیررضا خادم نیز قبلا در این سمت ایفای نقش كرده بود، با او مشورت كردیم كه با نظر مثبت وی و موافقت هیات رییسه در كنگره‌ی توكیو این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت رییس فدراسیون كشتی كشورمان برای احراز این سمت انتخاب شد.

وی تاكید كرد: قطعا این عنوان برای كشتی كشورمان اثربخش خواهد بود و با توجه به برنامه‌هایی كه طالقانی برای ارتقای كشتی دارد، پیش‌نویسی را در این باره آماده كرده‌ایم كه طی نشستی كه در آینده‌ی نزدیك با دكتر كیم برگزار خواهد شد، بحث و بررسی می‌كنیم.

وی همچنین گفت: برای این كه فعالیت‌ها در این چهارچوب مستمر شود، باید با تاسیس پایگاهی، امكانات لازم را برای دستیابی به اهداف مورد نظر فراهم كنیم.

وی ابراز امیدواری كرد ایران به عنوان بارگاه اصلی در كشتی و پیشینه‌ی قوی از موقعیت به دست آمده در زمینه‌های مختلف اجرایی، برگزاری كلاس‌های آموزشی و ... طرح‌های ارایه شده را به نحو احسن پیگیری كند.