تبیان، دستیار زندگی
بالم را با الوصل بستم فرهاد مجیدی یكی از لژیونرهای فوتبال كشورمان، در مدت زمان حضورش در باشگاه الوصل امارات نقش تعیین‌كننده‌ای در پیروزی‌های این تیم ایفا كرد؛ به گونه‌ای كه این تیم پس از پایان لیگ امارات در بین چهار تیم برتر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهاد مجیدی:

از بهترین قراردادهای عمرفوتبالم را با الوصل بستم


فرهاد مجیدی یكی از لژیونرهای فوتبال كشورمان، در مدت زمان حضورش در باشگاه الوصل امارات نقش تعیین‌كننده‌ای در پیروزی‌های این تیم ایفا كرد؛ به گونه‌ای كه این تیم پس از پایان لیگ امارات در بین چهار تیم برتر قرار گرفت.

وی به تازگی قرارداد دو ساله‌ای را با پیشنهاد مالی بسیار عالی با این باشگاه تمدید كرده است.همچنین وی برای حضور در تمرینات تیم ملی وارد تهران شد.

فرهاد مجیدی با اشاره به حضورش در تمرینات تیم ملی فوتبال، از دعوت سرمربی تیم ملی قدردانی كرد و گفت: از فرصتی كه به دست آورده‌ام نهایت استفاده را می‌كنم و با تمام نیرو در تمرینات شركت می‌كنم. آسیب‌دیدگی‌ام نیز كاملا بهبود یافته و در شرایط آمادگی مناسبی به سر می‌برم.

مجیدی با ارزیابی وضعیت تیم الوصل در لیگ امارات افزود: تیمم در موقعیت خوبی نیست و در دور دوم رقابت‌ها نتایج ضعیفی كسب كرد؛ چرا كه چند تن از بازیكنان تاثیرگذار تیم دچار آسیب‌دیدگی شده و مدتی از مسابقات دور بودند.

وی تمدید قرارداد دو ساله با تیم الوصل را جزو بهترین قراردادهای عمر فوتبال خود یاد كرد و خاطرنشان كرد: علاقه‌ی زیادی برای حضور در لیگ‌های اروپایی داشتم. البته قرارداد خوبی از یك تیم آلمانی دریافت كردم ولی شرایط بازی كردن در این باشگاه را نمی‌پسندیدم؛ در حالی كه شرایط مادی چندان دلچسبی نیز پیشنهاد نداده بودند. بالعكس مبلغ پیشنهادی باشگاه الوصل دو برابر تیم آلمانی بود. بنابراین با توجه به این‌ كه از زندگی كردن و نیز بازی در امارات بسیار راضی‌ام، تصمیم گرفتم در الوصل بمانم.

مجیدی در ادامه با اشاره به حضور باانگیزه‌ی تیم‌های آسیایی در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: تمام تیم‌ها با توان و قدرت بالا در این مسابقات حضور می‌یابند، تیم ایران نیز در میان تیم‌های آسیایی شناخته شده است و اكثر تیم‌ها از فوتبال ایران وحشت دارند. لذا برای مهار تیم ایران نقاط قوت و ضعف تیم ما را به خوبی شناسایی خواهند كرد. بر همین اساس تلاش مضاعف كادر فنی و نیز بازیكنان تیم ملی راههای قهرمانی ایران در آسیا را هموار خواهد كرد، چنانچه برانكو در كسب نتایج تیم ملی همواره نقش تاثیرگذاری ایفا كرده است.