تبیان، دستیار زندگی
ام شد ، كریمی آقای گل تیم فوتبال الاهلی امارات با توقف در هفته پایانی دور نهایی رقابت های لیگ باشگاههای این كشور از رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماند. سرخ پوشان شهر دوبی در كه در تركیب خود از وجود علی كریمی سود می بردند با تسا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در یك قدمی قهرمانی؛

الاهلی ناكام شد ، كریمی آقای گل

تیم فوتبال الاهلی امارات با توقف در هفته پایانی دور نهایی رقابت های لیگ باشگاههای این كشور از رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماند.

سرخ پوشان شهر دوبی در كه در تركیب خود از وجود علی كریمی سود می بردند با تساوی دو بر دو مقابل الشباب متوقف شدند و از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت ها بازماندند.

در دیدار هم زمان ، تیم فوتبال العین با نتیجه دو بر یك از سد الوصل گذشت و با مجموع 15 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در بازی الاهلی و الشباب علی كریمی دومین گل قرمزپوشان را وارد دروازه تیم مهمان كرد اما در دقیقه 88 ژرالدو مهاجم برزیلی الشباب گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا امتیازات الاهلی در عدد 13 متوقف شود و العین با اختلاف دو امتیاز عنوان قهرمانی را تصاحب كند. البته یاران كریمی از دقیقه 74 این مسابقه ده نفره و از دقیقه 80 ، نه نفره به كار خود ادئامه دادند. اگر با پیروزی الاهلی امتیازات دو تیم مساوی می شد هرچند تیم العین با تفاضل یك گل بیشتر در صدر جدول قرار می گرفت و با توجه به قوانین لیگ امارات برای تعیین قهرمان، دو تیم یك بازی نهایی را در زمین بی طرف انجام می دادند.

هرچند تیم فوتبال الاهلی نتوانست این افتخار به نام خودش ثبت كند اما علی كریمی با گلی كه وارد دروازه الشباب كرد و با مجموع 14 گل زده عنوان آقای گلی رقابت ها را به نام خودش ثبت كرد.

فرهاد مجیدی كه به دلیل محرومیت در بازی تیمش مقابل الوصل حضور نداشت با 13 گل زده در جای دوم قرار گرفت.

كریمی برای نخستین بار به این افتخار دست یافته است. مهاجم ایرانی الاهلی به همراه یارانش حالا چشم به قهرمانی در جام حذفی امارات خواهند داشت در حالی كه الاهلی به فینال این رقابت ها را پیدا كرده و امید اول كسب عنوان قهرمانی به شمار می رود.