تبیان، دستیار زندگی
منچستر قطعی شد؛ یك مدافع + 7 میلیون پوند مسئولان باشگاه منچستریونایتد امیدوارانه در ازای انتقال یك مدافع به لیدز، آلن اسمیت را تا روز چهارشنبه به اولتدرافورد منتقل كنند. پس از اینكه مسئولان باشگاه سقوط كرده لیذریونایتد پیشنها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقال اسمیت به منچستر قطعی شد؛

یك مدافع + 7 میلیون پوند

مسئولان باشگاه منچستریونایتد امیدوارانه در ازای انتقال یك مدافع به لیدز، آلن اسمیت را تا روز چهارشنبه به اولتدرافورد منتقل كنند.

پس از اینكه مسئولان باشگاه سقوط كرده لیذریونایتد پیشنهاد منچستر را مبنی بر قبول دیوید بلیون به عنوان بخشی از مبلغ انتقال اسمیت رد كردند، اكنون بحث دنی پیو، مدافع جوان منچستر به عنوان یك گزینه مطرح شده است.

آلن اسمیت كه در نهایت با مبلغ 7 میلیون پوند به جمع شیاطین سرخ اضافه خواهد شد، در اولدترافورد تحت معاینات پزشكی قرار گرفت.

ماگات: با بكن باوئر و رومنیگه هم بازی بوده ام

فلیكس ماگات رسماً روز دوشنبه طی قراردادی 3 ساله به عنوان سرمربی بایرن مونیخ معرفی شد.

این مربی 50 ساله درباره آغاز كار خود در بایرن گفت: "من با رومنیگه در تیم ملی و با بكن باوئر در هامبورگ هم بازی بوده ام و فكر می كنم تیم خوبی را به اتفاق تشكیل دهیم. مشتاقانه در انتظار آغاز كار با آنها هستم.

پس از جدایی هیتسفلد از بایرن و با توجه به ناكامی های 2 ،3 فصل اخیر این تیم به طور حتم انتظار زیادی از ماگات برای تاثیرگذاری سریع وی در باشگاه می رود.

آژاكس به اوورمارس نزدیك تر شد

مقامات باشگاه آژاكس قصد دارند اوورمارس مهاجم بارسلونا را به خدمت گیرند.

اوورمارس نیز خود تمایل دارد وارد آژاكس شود. لوییس فان گان مدیر فنی آژاكس نیز در این باره قول داد كه او را وارد این تیم سازد و تمام تلاش خود را به واسطه نفوذ فراوانش، صرف مذاكره با او سازد.

باشگاه های چارلتون اتلتیك و تاتنهام نیز به دنبال این بازیكن نامدار هستند.