تبیان، دستیار زندگی
دوشنبه بعد ازظهر، وحید شمسایی بهترین و تكنیكی ترین گلزن و بازیكن فوتسال آسیا میهمان بخش ورزشی تبیان بود. هر چند كه رفتن برق سراسری مقداری كار ما و بازدید وحید از موسسه را دچار مشكل كرد اما حضور آقای گل آسیا و كسی كه سابقه حض...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحید شمسایی در تبیان

دوشنبه بعد ازظهر، وحید شمسایی بهترین و تكنیكی ترین گلزن و بازیكن فوتسال آسیا میهمان بخش ورزشی تبیان بود.

هر چند كه رفتن برق سراسری مقداری كار ما و بازدید وحید از موسسه را دچار مشكل كرد اما حضور آقای گل آسیا و كسی كه سابقه حضوردرلیگ فوتسال ایتالیا را دارد فرصت خوبی بود تا یكساعتی با لژیونر كشورمان درلاتزیوگپ و گفت گویی داشته باشیم.

به هر حال پس از مدتی وحید از سایت تبیان بازدید كرد و با آن آشنا شد و هنگامیكه مصاحبه اش در سایت تحت عنوان ایرانی كه در هر 150 ثانیه گل می زند را دید توجه اش را جلب كرد و كل آن مطلب و مصاحبه را مرور كرد

.

در این جمع دوستانه شمسایی ضمن اینكه وعد ه داد حتماً در اولین فرصت دوباره به تبیان بیاید به سوالات مختلف ما پاسخ داد كه مقداری از این مصاحبه تقدیم حضورتان می گردد. هر چند كه وحید باری دیگر تكرار كرد و گفت به علاقه مندان فوتسال بگویید من و حیدریان باهم دوست صمیمی هستیم و حتی محمد رضا در ایتالیا 2 ماه در منزل من میهمان بود و هرگز مشكلی بر خلاف گفته بعضی از افراد نداریم

.

آقای گل فوتسال آسیا در ایران ماندنی شد

وحید شمسایی : می خواهم فوتسال را در ایران متحول كنم

آقای گل فوتسال آسیا پس از بازگشت از كشور ایتالیا،درصدد حضور در یكی از تیم های داخلی فوتسال است تا دوران بازیگری اش را در ایران و در كنار خانواده اش سپری كند.

وحید شمسایی بازیكن تیم ملی فوتسال ایرانبا حضور در محل موسسه تبیان و در گفت و گو با خبرنگارتبیاندر خصوص ادامه حضورش در كشور ایتالیا و لیگ فوتسال آن كشور گفت : دیگر برای تیم لاتزیو به میدان نخواهم رفت و در شرایط فعلی قصد فعالیت در خارج از كشور را ندارم.

شمسایی با اشاره به پیشنهادات چند تیم داخلی گفت: قصد دارم فوتسال را در ایران دنبال كنم.

شمسایی ضمن تمجید از انصاریفر، اظهار امیدواری كرد تا در جام جهانی فوتسال تیم ایران نتیجه بگیرد.

وی با اشاره به مشكلات ایجاد شده بین باشگاه استقلال و لاتزیو گفت : این مسایل باعث افت روحی ام شده است و در شرایط فعلی دست یافتن به شرایط روحی و روانی مناسب برای ادامه ی فعالیت در این رشته ورزشی بیش از هر چیز برایم اهمیت دارد.

شمسایی با اشاره به پیشنهادات داخلی قابل توجهی كه با آن مواجه شده است تاكید كرد: ضمن تقدیر و تشكر از زحمات فراوان دكتر قریب مدیر عامل استقلال امیدوارم همكاری های لازم جهت حضورم در تیم های فوتسال داخلی صورت پذیرد تا با منعقد شدن قراردادهای مالی بالا تحولات قابل توجهی نیز در مبالغ دریافتی بازیكنان تیم های فوتسال صورت گیرد تا این قشر از ورزشكاران نیز همان گونه كه به صورت حرفه ای برای تیم های خود فوتسال بازی می كنند به شكل حرفه ای نیز دستمزد دریافت كنند.

گفتنی است،وحید شمسایی با وجود این كه از 26 بازی تیم لاتزیو تنها در 11 بازی این تیم به میدان رفته است با به ثمر رساندن  19 گل به كار خود در این تیم خاتمه داد. این در حالی است كه آْقای گل فوتسال سریآایتالیا در 26 بازی 25 گل به ثمر رسانده است.