تبیان، دستیار زندگی
زی؛ غمخوار ابقا شد اكبر غمخوار همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه پیروزی تهران فعالیت خواهد كرد. عصر روز دوشنبه اولین جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه پیروزی با حضور اعضاء جدید در محل این باشگاه انجام شد. در این جلسه، اعضاء پیرامون...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در جلسه هیات مدیره جدید باشگاه پیروزی؛

غمخوار ابقا شد

اكبر غمخوار همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه پیروزی تهران فعالیت خواهد كرد.

عصر روز دوشنبه اولین جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه پیروزی با حضور اعضاء جدید در محل این باشگاه انجام شد.

در این جلسه، اعضاء پیرامون انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه، اعضاء كمیته فنی و مواردی دیگر تصمیم گیری كردند كه البته تصمیمات اتخاذ شده تفاوت زیادی با پیش بینی های انجام شده در این زمینه داشته است.

در حالی كه نام اكبر غمخوار در بین اسامی اعضاء هیات مدیره باشگاه دیده نمی شود، وی باز هم به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب و یا در حقیقت ابقا شد.

همچنین پورمحمد كه به عنوان یكی از كاندیداهای مدیریت باشگاه معرفی شده بود به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد. شجاعی برهان نیز نایب رئیس جدید باشگاه خواهد بود.

كمیته اقتصادی باشگاه پیروزی از این پس با حضور شجاعی برهان،سازگارنژاد و پورمحمد فعالیت خواهد كرد.

همچنین اعضاء ورزشی هیات مدیره (كاشانی ، آشتیانی و زادمهر) در كنار افرادی كه هنوز مشخص نشده اند در كمیته فنی باشگاه فعالیت می كنند. جعفر كاشانی نیز مدیریت فوتبال باشگاه پیروزی را بر عهده گرفته است در حالی كه مدیرانی در چند رشته ورزشی دیگر نیز انتخاب خواهند شد. گفته می شود انتخاب مجدد غمخوار به صورت موقت است اما در هر صورت فعلا مدیرعامل باشگاه پیروزی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.