تبیان، دستیار زندگی
بار دریافتی از وب سایت رئال مادرید و خبرگزاری ها حاكی از آن است كه كارلوس كوئیروز از رئال مارید اخراج و خوسه آنتونیو كاماچو سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا جانشین وی شده است. شایعه بركناری وی امروز، چند ساعت قبل از شروع كار مطبوع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كوئیروز اخراج شد ، كاماچو آمد

آخرین اخبار دریافتی از وب سایت رئال مادرید و خبرگزاری ها حاكی از آن است كه كارلوس كوئیروز از رئال مارید اخراج و خوسه آنتونیو كاماچو سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا جانشین وی شده است.

شایعه بركناری وی امروز، چند ساعت قبل از شروع كار مطبوعات و رسانه ها قوت گرفته بود.

كوئیروز پس از یك فصل پر از فراز و نشیب در حالی كه انبوه هوادارا ن رئال او را هو می كردند از درب اصلی باشگاه خارج شد.

هولیه اخراج شد

سرانجام پس از انتشار اخبار گوناگون و ضد و نقیض، ژرار هولیه سرمربی فرانسوی لیورپول از كار بركنار شد.

ریك پری رییس باشگاه پس از جلسه كادر اجرایی گفت: به دنبال جلسه ای كه اعضای كادر اجرایی باشگاه برگزار كردند، تصمیم به اخراج هولیه گرفته شد كه وی با گشاده رویی آن را پذیرفت.هولیه نیز در مورد این تصمیم گفت: من لیورپول را ترك می كنم، اما لیورپول همیشه در قلب من باقی خواهند ماند.

معاوضه روی كاستا با هرنان كرسپو

بی‌تابی مهاجم آرژانتینی برای بازگشت به ایتالیا

میلان می‌خواهد مانوئل روی كاستا، مرد میانی خود را با هرنان كرسپو، مهاجم آرژانتینی چلسی معاوضه كند.

كارلو آنچلوتی سرمربی میلان علاقه‌ی ویژه‌ای به مهاجم پیشین اینتر و لاتزیو دارد.

آنچلوتی و كرسپو پیشینه‌ی بسیار خوبی در پارما داشتند. مهاجم آرژانتینی چلسی برای بازگشت به ایتالیا بی‌تابی می‌كند. او حتی با كاهش دستمزد و نشستن روی نیمكت نیز مشكلی ندارد.

كرسپو دوران خوبی را در انگلستان و گروه ثروتمند و پرستاره‌ی رومن آبراموویچ تجربه نكرد. روی كاستا نیز شرایط یكسانی در میلان داشت. آنچلوتی، كاكای برزیلی را در خط میانی به كاستا ترجیح می‌دهد.

اگر خوزه مورینیو جانشین كلودیو رانیری در چلسی شود، آن گاه آن باشگاه لندنی جایگاه مناسبی برای كاستا هم‌وطن مورینیو به نظر می‌رسد. بی تردید شرایط كاستا در میلان بهتر از این نخواهد شد. چرا كه سرمایه‌گذارهای آدریانو گالیانی، نایب رییس این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی بیشتر متوجه خط میانی است.

بازگشت باتیستوتا به فلورانس؛

باتی گل مدیر جدید فیورنتینا

گابریل باتیستوتا، ستاره آرژانتینی، در آستانه بازگشت به ایتالیا است. مهاجم سابق فیورنتینا، رم و اینتر پس از ترك ایتالیا راهی تیم العربی قطر شد، اما علیرغم اینكه او هنوز یك سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، به زودی از این تیم جدا می شود.

كاپیتان فعلی العربی در لیست كاندیدهای سمت مدیریت باشگاه فیورنتینا قرار دارد. او در نزد مردم فلورانس محبوبیت فراوانی دارد و بسیاری از فوتبال دوستان این شهر زیبا در انتظار و در واقع در آرزوی بازگشت باتی گل به شهرشان هستند.

روزنامه كوریره دلاسرا با ستایش از باتیستوتا نوشت: "همه چیز برای احیا یك تاریخ به خاك سپرده شده مهیاست. فیورنتینا با باتی، روی كاستا، تولدو و كیه زا به اوج قدرت تبدیل شد، اما به یك بار پس از ورشكستگی شركت "چیرو" متعلق به چكه گوری، رییس سابق فلورانسی ها، دچار نزول شد و به منحل شدن این باشگاه انجامید.

اما اكنون با درایت دلاوالهع رییس ثروتمند خود، شانس این را دارد تا در عرض دو سال راهی سری-آ شود. همه چیز برای یك جشن باشكوه مهیا است و فلورانس آذین بندی شده است. راهیابی به سری-آ و سپس استقبال از اسطوره گلزنی فیورنتینا.

به طور حتم باتیستوتا نیز در انتظار این لحظه شگفت انگیز خواهد بود.به نقل از این روزنامه ایتالیایی باتیستوتا از بازگشت به فیورنتینا و به دست گیری مدیریت این تیم ابراز خوشحالی و رضایت كرده است.

آبراموویچ وارد میلان شد؛

روی كاستا هدف اصلی چلسی

رومان آبراموویچ، مالك ثروتمند چلسی، امروز برای مذاكره با میلان و یوونتوس بر سر استخدام ستاره های این دو تیم وارد ایتالیا می شود.

به نوشته مطبوعات انگلیسی و ایتالیایی هدف آبراموویچ و همراهانش، گفت و گو و تبادل نظر در مورد خرید آندره ای شوچنكو و مانوئل روی كاستا از میلان و دیوید تره زگه و پاول ندود از یوونتوس خواهد بود.

آبراموویچ قصد دارد در اولین قدم هافبك پرتغالی میلانی ها را به استمفوردبریج انتقال دهد. او با آگاهی از شرایط روی كاستا در میلان مایل است وی را جانشین خووان سباستین ورون نماید كه در آستانه بازگشت به ایتالیا است.

اینتر به دنبال میشاییل بالاك

اینتر به دنبال میشاییل بالاك، مرد میانی و ناراضی بایرن مونیخ است.

روز گذشته بالاك اعلام كرد كه دیگر آینده‌ای در گروه مونیخ ندارد و به احتمال فراوان تابستان از این تیم جدا می‌شود.

بالاك ترجیح می‌دهد حرفه‌ی خود را در خارج از بوندس لیگا ادامه دهد.

ماسیمو موراتی، مالك باشگاه اینتر علاقه‌ی ویژه‌ای به بازیكن پیشین بایرلوركوزن دارد. نراتزوی می‌خواهد تغییرات فراوانی در خط میانی خود بوجود بیاورد. خرید امرسون از رم و اكنون بالاك از بایرن مونیخ در فهرست خریدهای تابستانی اینتر میلان قرار دارند.

جدایی منچینی از لاتزیو؛

مذاكرات پنهانی موراتی برملا شد

مذاكرات مخفیانه ماسیمو موراتی با مشاور روبرتو منچینی، توسط رسانه‌های گروهی ایتالیا فاش شد.

در حالیكه مالك اینتر از هر نظر آلبرتو زاكه رونی را برای هدایت نراتزوری ها مورد تایید قرار داده، اما وی پنهانی از مربی جوان لاتزیو برای همكاری در اینتر دعوت به عمل آورده است.

روزنامه گاتزتا دلواسپرت در این رابطه نوشت: موراتی یكشنبه بعدازظهر با مدیر جدید برنامه های منچینی در شهر میلان ملاقات كرد و در مورد پیوستن منچو به اینتر با وی گفت و گو كرد. آنچه از تمایلات دو طرف به بیرون درز كرده این است كه هر دو خواستار رسیدن به یك تفاهم نهایی شده اند.