تبیان، دستیار زندگی
وكار نداریم منصور برزگر گفت: اگر تمامی نفرات اوزان 55 و 84 كیلوگرم در انتخابی شركت می‌كردند، دیگر شك و شبهه‌ای در این دو وزن بوجود نمی‌آمد. سرمربی تیم ملی كشتی آزاد اظهار داشت: اگر در اوزان 55 و 84 كیلوگرم رقابت‌های انتخابی ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منصور برزگر:

در وزن60 كیلو بهتـر از جوكار نداریم

منصور برزگر گفت: اگر تمامی نفرات اوزان 55 و 84 كیلوگرم در انتخابی شركت می‌كردند، دیگر شك و شبهه‌ای در این دو وزن بوجود نمی‌آمد.

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد اظهار داشت: اگر در اوزان 55 و 84 كیلوگرم رقابت‌های انتخابی تمامی نفرات دعوت شده شركت می‌كردند، شاید مساله‌ی این دو وزن هم حل می‌شد كه تعدادی از كشتی‌گیران به دلایل مختلف در مسابقات حضور نداشتند. ولی به طور كلی همه‌ی مسابقات با اما و اگر و كمبودهایی همراه است. به طوری كه در وزن 55 به آن چیزی كه می‌خواستیم نرسیدیم، اما در اوزان 60 و 74 كیلوگرم به اهدافی كه پیش بینی می‌شد، رسیدیم و كشتی‌های خوبی انجام شد.

وی افزود: یكی از موارد مهم كه باید به آن اشاره كرد، آشتی تماشاگران با كشتی‌ و ایجاد شور و شوق در این ورزش بود كه به این هدف خود كه یكی از موفقیت‌های بزرگ فدراسیون كشتی بود، رسیدیم.

برزگر در رابطه با تصمیمات كمیته‌ی فنی در اوزان 55 و 84 به خبرنگار ایسنا گفت: تصمیم فعلی ما اعزام غلامرضا محمدی به جام اوماخانوف است تا ببینیم در یك مسابقه‌ی دوره‌ای چگونه عمل می‌كند. ضمن این كه محمد اصلانی طی نامه‌ای عذرخواهی خود را از غیبت در اردو و مسابقه‌ی انتخابی اعلام كرده و از امروز در اردو شركت می‌كند.

در وزن 84 كیلوگرم سه مدعی را برای جام اوماخانوف انتخاب كرده‌ایم و باید در آنجا كشتی بگیرند تا كمیته‌ی فنی در خصوص آنها تصمیم‌گیری كند.

وی با اشاره به كشتی‌های خوب حاجی زاده، تصریح كرد: اگر حاجی زاده تمریناتش را به همین شكل ادامه دهد و در اختیار كادر فنی قرار گیرد، نواقص كشتی‌اش برطرف خواهد شد. در این صورت وی یكی از شانس‌های مدال در المپیك خواهد بود كه با هماهنگی انجام شده از سه شنبه در اردو حاضر می‌شود.

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد در رابطه با انتخاب جوكار، توضیح داد: كشتی‌گیری كه 4 یا 5 پوئن را براحتی از دست می‌دهد، صد در صد مورد تایید نیست. اما فعلا بهتر از جوكار نداریم و در اردو روی نقاط ضعفش كار خواهیم كرد تا مشكلاتش به حداقل برسد.

وی در خصوص لغو جام تایتان، اظهار داشت: از نظر ملیتی و مذهبی این اقدامات محكوم شده و تصمیم‌گیری در این باره به سیاست مسوولان بلند پایه ارتباط دارد.

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد همچنین در پاسخ به این سوال كه كمیته‌ی فنی از چه نفراتی تشكیل شده است، گفت: این سوال را از فدراسیون بپرسید.

برزگر در پایان خاطرنشان كرد: اردوی تیم ملی كشتی آزاد از دوشنبه آغاز شده و از این اردو تا المپیك هیچگونه غیبتی از سوی كشتی‌گیران پذیرفته نخواهد شد.