تبیان، دستیار زندگی
در جام اوماخانوف كمیته فنی فدراسیون كشتی اسامی 13 كشتی گیر را برای شركت در جام اوماخانوف روسیه اعلام كرد. كمیته فنی فدراسیون كشتی در وزن 55 كیلوگرم محمد اصلانی ، غلامرضا محمدی و بابك نورزاد ، در وزن 60 كیلوگرم علی اصغر بذری ،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

13كشتی گیر در جام اوماخانوف

كمیته فنی فدراسیون كشتی اسامی 13 كشتی گیر را برای شركت در جام اوماخانوف روسیه اعلام كرد.

كمیته فنی فدراسیون كشتی در وزن 55 كیلوگرم محمد اصلانی ، غلامرضا محمدی و بابك نورزاد ، در وزن 60 كیلوگرم علی اصغر بذری ، در وزن 74 كیلوگرم مهدی حاجی زاده ، در وزن 84 كیلوگرم فریدون قنبری ، امیر رضا خادم و پژمان درستكار، در وزن 96 كیلوگرم علیرضا حیدری و در وزن 120 كیلوگرم علیرضا رضایی و اشكان ازلی فر را برای شركت در جام اماخانوف معرفی كرد . علیرضا دبیر و مسعود مصطفی جوكار نیز بعنوان تماشاگر به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

گفتنی است این مسابقات طی روزهای 25 لغایت 27 خرداد ماه جاری در شهر خاساویورت جمهوری داغستان روسیه برگزار خواهد شد.

نماینده ایران از مسابقات شطرنج حذفی بانوان جهان حذف شد

شادى پریدر" تنها نماینده ایران در مسابقات شطرنج حذفی بانوان جهان در جمهورى كالمیك روسیه ، از دور مسابقات حذف شد ..

به گزارش روز دوشنبه انجمن شطرنج بانوان ، این مسابقات كه به منزله رقابتهاى حذفی قهرمانی جهان بود از اول خرداد ماه جارى (۲۱ می ) باشركت ۶۴ شطرنج باز به شمار تعداد خانه هاى شطرنج از۳۰ كشور جهان آغاز شد.

در این رقابت ها هر شطرنجباز در هر دور دو بازى با حریف مقابل خود انجام می داد و پریدر در دو بازى مرحله اول حذفی مقابل "زائوخو" از چین قرار گرفت و هر دو بازى را واگذار كرد.

به این ترتیب شادى پریدر به عنوان تنها شطرنجباز ایرانی شركت كننده درمسابقات حذفی جهان ، از دور مسابقات حذف شد.

رقابتها در شش دور تا مشخص شدن قهرمان جهان به شكل حذفی ادامه خواهد داشت .این رقابتها تا هفتم خردادماه سال جارى (۲۷ می ) جریان خواهد داشت.

نایب قهرمانی تیمهاى كشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تركیه

تیم هاى كشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران عنوان نایب قهرمانی جام ازمیر تركیه  را به خود اختصاص دادند .

به گزارش روز دوشنبه فدراسیون كشتی ، دراین رقابتها، تیمهاى تركیه با 67امتیاز، ایران با۶۱ امتیاز و گرجستان با۵۵ امتیاز عناوین اول تا سوم را در رشته ازاد كسب كردند .

در كشتی آزاد و در وزن ۵۵ كیلوگرم تقی مویدى  از مازندران مدال برنز، در۶۶ كیلو گرم مهدى اولیایی نژاد از مازندران مدال نقره و محمود رضایی از قم نفر چهارم ،۷۴ كیلو گرم رضا یزدانی از مازندران مدال طلا ۱۲۰و كیلو گرم علیرضا قرائی از تهران به مدال طلا، دست یافتند .همچنین در رشته كشتی فرنگی كشورهاى تركیه با۷۵ امتیاز، ایران با 65امتیاز و گرجستان با۵۱ امتیاز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.در این رشته و در وزن ۵۵ كیلوگرم حمید سوریان  از تهران مدال طلا،  60كیلو گرم محمدرضا قضائی  از تهران مدال طلا ،۹۶ كیلو گرم رضا زیدوند ازخوزستان مدال طلا و۱۲۰ كیلوگرم سیاوش قلاوند از خوزستان به مدال برنز دست پیدا كردند .تیمهاى آزاد و فرنگی جوانان ایران بامداد چهارشنبه اینده ، وارد كشور خواهند شد.