تبیان، دستیار زندگی
در آستانه چهاردهم خردادماه سالروزعروج ملكوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بنیاد حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) نمایشگاه عكس برگزای می كند. بنیاد حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره)، نمایشگاه عكس حماسه امام خمینی(ره) را به مناسبت سا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه عكس حماسه امام خمینی(ره)

تصاویر ویژه رحلت امام خمینی

در آستانه چهاردهم خردادماه سالروزعروج ملكوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بنیاد حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) نمایشگاه عكس برگزای می كند.

بنیاد حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره)، نمایشگاه عكس حماسه امام خمینی(ره) را به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین قیام خونین پانزده خرداد 42 با مشاركت خانه فرهنگ فدك برگزار می كند.

این نمایشگاه از نهم تا پانزدهم خردادماه در نگارخانه فدك برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند برای بازدید به این خانه فرهنگ مراجعه نمایند.

خانه فرهنگ فدك در نارمك، خیابان آیت الله مدنی، ضلع شمالی پارك فدك واقع است.

همچنین به همین مناسبت فرهنگخانه ایروانی ایستگاه نقاشی و طراحی برای كودكان با موضوع" دست كوچك با رنگ و نقش در سوگ آفتاب" برپا كرده است.

این ایستگاه نقاشی و طراحی از سوم تا سیزدهم خردادماه در محل فرهنگخانه ایروانی واقع در میدان محمدیه، خیابان مولوی، نرسیده به چهار راه وحدت اسلامی، كوچه دولت آبادی برپاست.