تبیان، دستیار زندگی
اسلامی به شیراز در سالگرد آزادی خرمشهر ، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی طی سفر یكروزه به شیراز ، در جمع صمیمانه مسئولین دفاتر شهرستانی استان فارس حضور یافتند . در این جلسه ، پس از قرائت كلام ا... مجید ، ریاست سازمان تبلیغات استا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به شیراز



در سالگرد آزادی خرمشهر ، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی طی سفر یكروزه به شیراز ، در جمع صمیمانه مسئولین دفاتر شهرستانی استان فارس حضور یافتند .

در این جلسه ، پس از قرائت كلام ا... مجید ، ریاست سازمان تبلیغات استان فارس و قائم مقام ایشان ، طی سخنانی ضمن خوش آمدگوئی به میهمانان ، گزارشی از وضعیت فرهنگی استان فارس و دستاوردها و عملكرد سازمان در استان و همچنین مشكلات فراروی ، به ریاست سازمان و مدعوین حاضر در جلسه ارائه دادند.

سپس دكتر خاموشی طی بیاناتی : رویكرد جدید سازمان تبلیغات جهت انجام رسالت خویش در دو حوزه تبلیغ سنتی و استفاده از فن آوری روز را تبیین و ضمن تشریح دستاوردهای مختلف سازمان ، به معرفی و توضیح سایتهای تبیان ، خبرگزاری مهر و حوزه هنری پرداخت در ادامه ، جلسه پرسش و پاسخ مسئولین دفاتر شهرستانی برگزار و ریاست سازمان به سوالات مختلف حضار پاسخ دادند.

همچنین با توجه به تقارن سفر دكتر خاموشی با برگزاری نشست مشترك ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جنوب كشور ، عصر روز گذشته ریاست سازمان تبلیغات در این نشست حضور بهم رسانیده و به تشریح عملكرد سازمان و برنامه های آتی آن پرداختند و در ادامه برخی از سایتهای سازمان برای حضار نمایش داده شده و حجت الاسلام خاموشی توضیحات لازم را به حضار ارائه دادند.