تبیان، دستیار زندگی
جواد زرینچه درباره خداداد و دعوت نشدن وی به تیم ملی بی پرده صحبت كرد. برانكو گفت : خداداد نفر پنجم پاس است و ..... اگر پاس قهرمان می شود لابد چند بازیكن تاثیر گذار مثل خداداد داشته . باور كنید دو ، سه سالی است كه با خداداد ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زرینچه : باید با التماس خداداد و هاشمیان را برگردانند


جواد زرینچه درباره خداداد و دعوت نشدن وی به تیم ملی بی پرده صحبت كرد.

برانكو گفت : خداداد نفر پنجم پاس است و .....

اگر پاس قهرمان می شود لابد چند بازیكن تاثیر گذار مثل خداداد داشته . باور كنید دو ، سه سالی است كه با خداداد ارتباط ندارم ولی به عنوان بازیكنی كه سالها پیراهن تیم ملی را به تن كرده می گویم خداداد عامل اصلی قهرمانی پاس بود و نمی دانم چرا فدراسیون فوتبال و یا برانكو با او لجبازی می كنند . من می گویم فوتبال ملی فراتر از لجبازی است و باید ملی و میهنی به قضیه نگاه كرد . حتی باید با خواهش و التماس خداداد و هاشمیان را به تیم ملی برگردانیم زیرا نام ایران مطرح است و اگر لازم باشد باید خود را كوچك كنیم زیرا هر افتخاری به نام ایران نوشته می شود . من می گویم كسی كه كاپیتان تیمش است نمی تواند نفر پنجم باشد آن هم خدادادی كه با بستن بازوبند كاپیتانی بر بازو با روحیه مثال زدنی اش به تیم كمك كرد و دست راست جلالی بود .

پس مشكل خداداد فنی نیست ؟

من نمی خواهم اسم ببرم اما بعضی از بازیكنانی كه در حال حاضر به اردوی تیم ملی دعوت شدند شرایط فنی مناسبی ندارند. به همین خاطر مساله خداداد و هاشمیان غیر فنی است .

یعنی خط می دهند ؟

بالاخره در ایران متداول است كه می گویند خط می دهند و یا لیست سیاه وجود دارد و آنهایی كه این تفكر را دارند به فوتبال ملی خیانت می كنند زیرا به جای دادن روحیه به خاطر هیچ و پوچ جنگ روانی به وجود می آورند.

خداداد می گفت برانكو تصمیم گیرنده نیست ؟

بعضی ها از مربی خارجی استفاده می كنند تا با آنها هماهنگ باشد اما مربی با كلاسی مثل ایویچ كه بزرگ بود به كسی اجازه دخالت نمی داد .