تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: حق بازیكنان پرانرژی فوتبال است كه به راحتی وارد جام‌جهانی شوند، از فدراسیون....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی فوتبال را راحت بگذارید

علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی این پیروزی را تبریک گفت

رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: حق بازیكنان پرانرژی فوتبال است كه به راحتی وارد جام‌جهانی شوند، از فدراسیون درخواست می‌كنیم تنش‌ها را به حداقل برساند و محیط آرامی برای فعالیت بازیكنان فراهم كند.

محمد علی آبادی در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: امید ما برای راهیابی به جام‌جهانی، در سه رده نوجوانان، ‌جوانان و بزرگسالان بسیار زیاد است. اگر به این مهم دست یابیم برای نخستین بار در طول تاریخ فوتبال در پنج رده راهی جام جهانی شده‌ایم.

وی درباره خداحافظی "حیدریان" تصریح كرد:‌ حیدریان از نوادر فوتسال و از بازیكنان باتكنیك و از همه مهم‌تر دارای اخلاق ورزشی خوبی است. برای او آرزوی موفقیت می‌كنم و امیدوارم در كسوت مربی، تیم ملی و ورزش را همراهی كند تا جوانان از توانایی خوب او استفاده كنند و روزی جام‌جهانی را در دست ورزشكاران فوتبال ساحلی و فوتسال ببینیم.

علی‌آبادی با بیان این كه پیشرفت فوتبال و فوتسال چشم‌گیر بوده است، گفت: دو موفقیت خوب در یك سطح برای فوتبال ساحلی و فوتسال ایران به دست ورزشكاران ما رقم خورد. قهرمانی در فوتسال و كسب عنوان سومی برای فوتبال ساحلی كه یك ورزش نوپاست این امكان را داد كه در جام‌جهانی حاضر باشیم، این صعود بسیار ارزشمند است، امیدوارم خوشحالی خود را با صعود سه رده دیگر تكمیل كنیم.

علی آبادی در حال صحبت با هاشمی و بگوویچ

وی با بیان این كه ظرفیت فوتبال ایران فراتر از آسیاست،  گفت: نباید ورود به جام‌جهانی دغدغه ما باشد، باید به راحتی در جمع تیم‌های برتر قرار بگیریم، حاشیه‌هایی در فوتبال وجود دارد كه به دست اشخاصی كه نمی‌خواهند تیم ملی را راحت بگذارند ایجاد می‌شود تا به هر صورتی فضای آرام از مربیان و بازیكنان بگیرند؛ اگر آن‌ها دست از این حاشیه‌ها و تنش‌ها بردارند به سادگی می‌توانیم در تیم ملی شاهد توسعه و صعود باشیم. علاقمندان باید از فوتبال حمایت كنند.

رئیس‌سازمان تربیت‌بدنی افزود: در بازی پرسپولیس و سپاهان كه فینال لیگ هفتم محسوب می‌شد حجم عظیمی از تماشاگران فوتبال را دیدیم، فوتبال در راه جام‌جهانی نیاز به فكر،‌ آرامش و حمایت دارد؛ سازمان از پیشنهادات استقبال می‌كند و تقاضا دارد تیم ملی را راحت بگذارید.

وی درباره ساخت‌ فضاهای ورزشی اظهار كرد: تمام فضاهای ورزشی كه تاكنون ساخته شده؛ طبق آخرین استانداردها بوده است، گروهی مدام ایرادگیری و مشكل‌تراشی می‌كنند. تعبیه چهار رختكن مجزا و ساخت امكانات لازم در استادیوم‌های فوتبال و در نظر گرفتن ارتفاع مناسب برای سالن والیبال و بسكتبال بیانگر استاندارد سازی است.

علی آبادی درپایان گفت: مشكل ما حاشیه است، در موقعیت خاصی هستیم و بازیكنان ما برای المپیك آماده می‌شوند و نیاز به آرامش ویژه‌ای دارند.