تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پگاه گیلان با برتری مقابل سپاهان اصفهان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین وداع تلخ سپاهان با جام

تیم فوتبال پگاه با برتری برابر سپاهان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور راه یافت.

به نقل از مهر، تیم های فوتبال پگاه گیلان و سپاهان اصفهان از ساعت 17 روزسه شنبه در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش آنها در پایان 120 دقیقه تلاش با برتری 4 بر2 تیم فوتبال پگاه گیلان به اتمام رسید.

برای تیم فوتبال پگاه در این بازی که 120 دقیقه به طول انجامید مهدی نوری (51)، سیدرضا چاووشی (90 و 94) و هادی سهرابی (118) گلزنی کردند و گل های سپاهان نیز توسط احسان حاج صفی (50) و ابراهیم لوینیان (70) به ثمر رسید.

قضاوت دیدار تیم های پگاه گیلان - سپاهان اصفهان برعهده علیرضا فغانی بود. وی در این بازی به امین متوسل زاده و "دی جنگو" از تیم پگاه گیلان و فرشاد بهادرانی و حامد رسولی از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان که در این بازی نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت، از بعد اخلاقی نیز بازنده میدان لقب گرفت. پس از اخراج سعید بیات در دقیقه 101، محسن بنگر نیز به علت اعتراض به داور در دقیقه 113 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. او در حالی که به داور مسابقه توهین می کرد از زمین مسابقه بیرون رفت.

این سومین وداع تلخ سپاهان در سال 1387 با جام قهرمانی بود. این تیم قبل از این نیز در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از دور مقدماتی صعود کند و در دیدار پایانی لیگ برتر نیز با شکست برابر پرسپولیس عنوان قهرمانی را از دست داد.

پگاه گیلان با حذف سپاهان، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد تا در این مرحله به دیدار برق شیراز برود. بر اساس برنامه تیم پگاه گیلان در ورزشگاه خانگی از تیم یاوری پذیرایی خواهد کرد.

ساكت: نمی‌خواستیم مقابل پگاه بازی كنیم

سپاهان در این فصل بازی‌های سخت و طاقت‌فرسایی در جام‌های مختلف انجام داد كه همین عامل روی توان بدنی بازیكنان‌مان در دیدار با پگاه تاثیر گذاشت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از حذف تیم‌اش در جام حذفی به ایسنا گفت: این دیدار از هر نظر زیبا و دیدنی بود و تماشاگران فارغ از نتیجه یك فوتبال هجومی از سوی هر دو تیم شاهد بودند، ولی به هر ترتیب سپاهان چیزی برای از دست دادن نداشت و علیرغم حملات متعددی كه پس از دریافت گل دوم پگاه ترتیب دادیم نتوانستیم نتیجه را جبران كنیم.

وی تصریح كرد: بازیكنان پگاه از انگیزه‌ی بیشتری برای پیروزی برخوردار بودند و توانستند با حمایت تماشاگرانشان این دیدار را به سود خود پایان دهند. امیدوارم در جام حذفی امسال هر تیمی كه از شایستگی بیشتری برخوردار است جام قهرمانی را به دست آورد.

ساكت افزود: سپاهان در این فصل در چهار جبهه‌ی لیگ برتر، باشگاه‌های آسیا، باشگاه‌ها جهان و جام حذفی جنگید. ما تاكنون 52 بازی دشوار در طول فصل برگزار كردیم كه همین عامل روی توان بدنی بازیكنان و عملكرد آنها تاثیرگذار بود.

مدیرعامل سپاهان در پایان خاطرنشان كرد: به خاطر خستگی ناشی از رقابت‌ها اخیر نمی‌خواستیم در ادامه‌ی جام حذفی شركت كنیم ولی به احترام مردم گیلان پذیرفتیم دراین دیدار حاضر شویم و به واقع بازیكنان سپاهان مردانه تا آخرین لحظه جنگیدند و حتی این باخت سنگین چیزی از شایستگی‌هایمان كم نمی‌كند.

هواداران سپاهان خواستار بركناری ویرا

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواستار اخراج ژوروان ویرا سرمربی این تیم شدند.

به نقل از ایسنا، به دنبال شكست چهار بر دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل پگاه گیلان و حذف این تیم از رقابتهای جام حذفی، هواداران این تیم اصفهانی خواستار بركناری سرمربی تیم‌شان شدند.

حدود دویست نفر از تماشاگران سپاهان كه بازی تیمشان مقابل پگاه گیلان را در شهر رشت از نزدیك تماشا می‌كردند، پس از پایان بازی با سر دادن شعارهایی علیه ویرا سرمربی سپاهان، خواستار بركناری وی شدند.