تبیان، دستیار زندگی
انجمن‌های تخصصی سایت تبیان به عنوان جامعه ای مجازی، در راستای تحقق بخشیدن به اهداف اصلی خود از جمله آموزش فعالیت های گروهی به كاربران و افزایش سطح دانش آنها به دنبال فعالیت های پیشین، قدم جدیدی را رو به جلو برداشته است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفری به آسمان شب

نجوم

انجمن‌های تخصصی سایت تبیان به عنوان جامعه ای مجازی، در راستای تحقق بخشیدن به اهداف اصلی خود از جمله آموزش فعالیت های گروهی به كاربران و افزایش سطح دانش آنها به دنبال فعالیت های پیشین، قدم جدیدی را رو به جلو برداشته است.

به همین منظور به اطلاع علاقه مندان به نجوم می رسانیم، انجمن دانش و فناری سایت تبیان با همكاری بخش دانش و فناوری سایت تبیان برای پاسخ گویی به علاقه شما خوبان در زمینه ی نجوم اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف كرده است.

این دوره ها بنا به سطح شركت كننده ها در 2 مقطع مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد.

از فعالیت های آموزشی قابل اجرا  در این زمینه می توان به:

• برگزاری دوره های مجازی ارائه مقالات و مطالب آموزشی و بحث و گفتگو

•  برگزاری دوره های حضوری كتاب خوانی،  نمایش فیلم  و بحث پیرامون موضوعات مطرح شده با حضور مربیان زبده

•  برگزاری اردوها تفریحی

و فعالیت های متنوع دیگر كه در بالابردن سطح اطلاعات شما خوبان مؤثر باشد اشاره كرد.

می توانید جهت شركت در این دوره ها با پر كردن فرم قرار داده شده و ارسال آن به پست الكترونیكی انجمن دانش و فناوری anjoman.fanavari@tebyan.org اقدام نمایید.

قابل ذكر است:

• با در نظر گرفتن راحتی شما علاقه مندان به نجوم و عدم تداخل این دوره ها با ایام امتحانات، زمان برگزاری این دوره ها به تابستان موكول گردیده است.

• در صورت زیاد بودن متقاضیان، کاربران فعال در انجمنها در اولویت می باشند.

نكته ی مهم برای شركت در این دوره ها:

برای شركت در مباحث وارد شده و تبادل اطلاعات، لازم است تا كاربرانی كه تازه با این سایت آشنا شده اند و عضو این سایت نیستند هر چه سریع تر اقدام به پر كردن فرم عضویت در سایت تبیان نمایند.

برای پر كردن فرم عضویت در سایت اینجا كلیك كنید

برای دریافت فرم ثبت نام در دوره های آموزشی اینجا كلیك كنید.