تبیان، دستیار زندگی
یبـال جبـران كـرد تیم ملی والیبال كشورمان پس از باخت در مقابل كانادا در دومین روز برگزاری مسابقات انتخابی المپیك آتن با عبور از تیم ملی والیبال كره‌ی جنوبی به اولین پیروزی خود دست پیدا كرد. والیبالیست‌های تیم ملی پس از شكست ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران 3 ـ كره جنوبی صفر

تیـم ملـی والیبـال جبـران كـرد

تیم ملی والیبال كشورمان پس از باخت در مقابل كانادا در دومین روز برگزاری مسابقات انتخابی المپیك آتن با عبور از تیم ملی والیبال كره‌ی جنوبی به اولین پیروزی خود دست پیدا كرد.

والیبالیست‌های تیم ملی پس از شكست روزاول خود با انگیزه‌ی بالایی در مقابل تیم كره‌ی جنوبی قرار گرفتند و توانستند 3 بر صفر (25 بر 18)، (25 بر 21) و (25 بر 16) از سد این تیم عبور كنند.

سرویس‌های قدرتی بهنام محمودی در ست‌های اول و دوم كار را به گونه‌ای به نفع تیم ما پیش برد كه مردان دفاعی كره‌ی جنوبی به هیچ عنوان نتوانستند با حركت‌های سرعتی خود مانع از پیروزی ملی‌پوشان ما شوند.

پارك كی وون، سرمربی تیم ملی كه به خوبی تیم كره‌ی جنوبی را آنالیز كرده بود با تعویض‌های به موقع و تغییر تاكتیك، از سرمربی تیم ملی والیبال كره تنها یك تماشاگر ساخته بود. سرمربی كره هر چه در توان داشت برای مقابله با تاكتیك‌های پارك به كار بست اما در نهایت این مردان پارك بودند كه پیروزمندانه از زمین بازی خارج شدند.