تبیان، دستیار زندگی
بـول مـی‌كنـم در پی انتصاب اعضای جدید هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس، انتخاب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی این تیم قوت گرفته است. فرشاد پیوس اظهار داشت: پیشنهاداتی برای سرمربی‌گری تیم پرسپولیس از اعضای هیات مدیره‌ی قبلی و نیز اعض...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرشاد پیوس:

فقط سـرمـربیگـری را قبـول مـی‌كنـم

در پی انتصاب اعضای جدید هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس، انتخاب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی این تیم قوت گرفته است.

فرشاد پیوس اظهار داشت: پیشنهاداتی برای سرمربی‌گری تیم پرسپولیس از اعضای هیات مدیره‌ی قبلی و نیز اعضای جدید دریافت كرده‌ام، كه تصمیم نهایی‌ام را پس از خاتمه‌ی رقابت‌های جام حذفی اعلام و تنها به شرط سرمربیگری با باشگاه پرسپولیس همكاری خواهم كرد .

پیوس با مثبت ارزیابی كردن تغییر و تحولات انجام شده در اعضای هیات مدیره، گفت: مدیر عامل سابق (غمخوار) ساختار باشگاه را سر و سامان داد اما آشتیانی و زادمهر كه جدیدا به اعضا افزوده شده‌اند، از چهره‌های ورزشی‌اند و مشكلات بازیكنان را بهتر درك می‌كنند .

وی اضافه كرد: اگر هیات مدیره و كادر فنی با بازیكنان همراه بوده و نیز مردمی باشند، تمامی تلاش خود را برای كسب پیروزی انجام خواهند داد. هیات مدیره‌ی جدید از لحاظ نفوذ سیاسی و فنی در سطح عالی است .

پیوس، گفت: مدت قراردادم با باشگاه پاس تا آخر خردادماه است كه پس از پایان این مدت و پس از جام حذفی با مشورت با سردار آجرلو مدیر عامل باشگاه پاس، تصمیم خواهم گرفت. ولی آرزوی هر مربی، خدمت به باشگاه مردمی پرسپولیس است، در مدتی كه به همراه مجید جلالی در خدمت پاس بودم، از همنشینی با وی لذت بردم و هیچ مساله‌ی خاصی بین من و مسوولان این باشگاه بوجود نیامد.