تبیان، دستیار زندگی
چه کسانی می توانند در قرعه کشی سبد امتیاز شرکت کنند ؟ یکی از تسهیلاتی که تبیان برای اعضا خود قرار داده است ، ذخیره کردن امتیاز و شرکت در قرعه کشی دوره ای می باشد. این قرعه کشی و جوایز آن مختص اعضا تایید نهایی تبیان است . * دقت داشته باشید که اعضا تایید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهنمای شرکت در قرعه کشی سبد امتیاز

راهنمای شرکت در قرعه کشی سبد امتیاز

چه کسانی می توانند در قرعه کشی سبد امتیاز شرکت کنند ؟

یکی از تسهیلاتی که تبیان برای اعضا خود قرار داده است ، ذخیره کردن امتیاز و شرکت در قرعه کشی دوره ای می باشد. این قرعه کشی و جوایز آن مختص اعضا تایید نهایی  تبیان است .

* دقت داشته باشید که اعضا تایید اولیه می توانند امتیاز جمع کنند اما برای شرکت در قرعه کشی سبد امتیاز ، عضویت باید تایید نهایی باشد . *

درصورتی كه تا كنون عضو سایت نشده اید اینجا را كلیك كنید.

راههای کسب امتیاز

برای ذخیره امتیاز باید به سوالات مختلفی که در سایت وجود دارد ( روزانه ، هفتگی ، عربی ، ... ) پاسخ داده و گزینه ذخیره امتیاز فعال باشد . در صورتی که پاسخ صحیح باشد امتیاز آن ذخیره خواهد شد .

بخش مسابقات شامل مسابقات روزانه ( 1 امتیازی ) ، هفتگی فارسی – لاتین – عربی – آدینه ( 5 امتیازی ) ، ویژه ( 10 امتیازی) ، متفرقه و نظر سنجی ها ( این بخش در مناسبتهای ویژه روی سایت قرار می گیرد ) می باشد که امتیازات کسب شده از آنها در کارنامه عضویت فرد قابل رویت می باشد.

در کارنامه عضویت می توانید نتایج شرکت در مسابقات ، نتایج شرکت در قرعه کشی ها ، اکانتهای دریافت شده با امتیاز ، پاسخ استخاره و مشاوره ها را مشاهده نمایید.

برای مشاهده کارنامه عضویت پس از شناسایی در سایت ، به بخش تبیان من مراجعه نمایید.

ثبت نام در قرعه کشی

اعضا تایید نهایی  که امتیازات خود را ذخیره نموده اند در صورت داشتن حد نصاب لازم می توانند در قرعه کشی های سبد امتیاز شرکت نمایند.

تا زمانی که قرعه کشی انجام نشده باشد می توانید در آن قرعه کشی ثبت نام کنید.

برای ثبت نام باید به بخش خدمات -  منوی  عضویت – ثبت نام در قرعه کشی مراجعه نمایید. در این بخش نوع جایزه ، تاریخ قرعه کشی و امتیاز مورد نظربرای هر جایزه مشخص شده است.

انصراف از شرکت در قرعه کشی

تا پیش از انجام قرعه کشی شخص می تواند از حضور در قرعه کشی انصراف دهد.

برای این کار باید به  بخش ثبت نام در قرعه کشی  مراجعه نموده و کلمه انصراف را کلیک و آن را تایید کند.

نحوه کسر امتیاز پس از انجام قرعه کشی

پس از انجام قرعه کشی چنانچه برنده شده باشید کل امتیاز جایزه مورد نظر از شما کسر خواهد شد و اگر برنده  نشده باشید نیمی از امتیاز کسر شده به شما بازگردانده می شود.

مشاهده اسامی برندگان

برای مشاهده اسامی برندگان می توانید به بخش خدمات – منوی مسابقات – فهرست جوایز و برندگان و یا کارنامه عضویت مراجعه کنید .

دریافت جایزه

برندگان برای دریافت جایزه خود باید با موسسه تماس حاصل نمایند تا مراحل اداری آن طی شود . دقت داشته باشید که حداکثر تا 3 ماه از زمان برنده شدن ، امکان تماس و هماهنگی برای دریافت جایزه وجود دارد . بدیهی است پس از اتمام زمان مقرر و عدم هماهنگی با بخش مسابقات ، موسسه تعهدی در قبال تحویل جایزه نخواهد داشت .