تبیان، دستیار زندگی
د 1383 هشتمین میزگرد تخصصی «همایش اولویت های پژوهشی در بخش فرهنگ » «هویت و آموزش در موسیقی» هشتمین میزگرد تخصصی «همایش اولویت های پژوهش در بخش فرهنگ » با عنوان «هویت و آموزش در موسیقی» برگزار می شود. به گزارش خبرنگار تبیان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 4خرداد 1383

هشتمین میزگرد تخصصی «همایش اولویت های پژوهشی در بخش فرهنگ »

«هویت و آموزش در موسیقی»

هشتمین میزگرد تخصصی «همایش اولویت های پژوهش در بخش فرهنگ » با عنوان «هویت و آموزش در موسیقی» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تبیان ، نشست یاد شده توسط گروه پژوهش«موسیقی»از گروه های تخصصی پژوهشكده هنر این مركز اجرا شد و دبیری آن بر عهده دكتر هومان اسعدی بود.

دكتر ساسان فاطمی، دكتر علی  زاد محمدی ، الهه شیخ الاسلام و فرید سلمانیان از اعضای شركت كننده در این میزگرد بودند و محورهای هویت موسیقایی، موسیقی نواحی ایران ، هویت و تحولات اجتماعی، آموزش موسیقی و مبانی روان شناختی و تشابهات ساختارهای موسیقایی را مورد بحث قرار دادند.

میزگرد یاد شده روز شنبه 2 خرداد از ساعت 15 الی 30/17 در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در تهران - خیابان ولی عصر (عج) خیابان دمشق، شماره 11 برگزار شد.

گفتنی است همایش «اولویت های پژوهشی در بخش فرهنگ» به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 خرداد ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار خواهد شد.