تبیان، دستیار زندگی
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا صبح روز شنبه برگزار شد و هشت تیم حاضر در....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایپا حریف کوروچی ازبکستان شد

سایپا صدر نشین شد

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا صبح روز شنبه برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله از مسابقات حریفان خود را شناختند.

به نقل از مهر، پایگاه خبری فوتبال آسیا گزارش داد: بر این اساس برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

بازی شماره 1: سایپا ایران - کوروچی ازبکستان

بازی شماره 2: کاشیما آنتلرز ژاپن - آدلاید یونایتد استرالیا

بازی شماره 3: القادسیه کویت - اوراوا ردز ژاپن

بازی شماره 4: الکرامه سوریه - گامبا اوزاکا ژاپن

در این مرحله تیم فوتبال سایپا ابتدا در روز بیست و هفتم شهریورماه در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان کوروچی ازبکستان خواهد بود و یک هفته بعد در دیدار برگشت که روز چهارشنبه سوم مهرماه برگزار می شود در تاشکند با نماینده ازبکستان روبه رو می شود.

براساس برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در روزهای  هفدهم و بیست و چهارم سپتامبر ( بیست و هفتم شهریور و سوم مهر) برگزار خواهد شد. چهار تیم برتر راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز طی روزهای هشتم و بیست و دوم اکتبر (هفدهم مهر و یکم آبان) با هم روبه رو می شوند و در نهایت دیدار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای پنجم و دوازدهم نوامبر (پانزدهم و بیست و دوم آبان) بین دو تیم برتر برگزار می شود.