تبیان، دستیار زندگی
اشگاه پیروزی: كاشانی؛ قائم مقام و مدیر فوتبال بـاشگاه است آینده‌ای روشن در انتظار پرسپولیس است عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) با بیان این كه تغییرات انجام شده با تفاهم كامل اعضای هیات مدیره، سازمان تربیت بدنی و مدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی:

كاشانی؛ قائم مقام و مدیر فوتبال بـاشگاه است

آینده‌ای روشن در انتظار پرسپولیس است

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) با بیان این كه تغییرات انجام شده با تفاهم كامل اعضای هیات مدیره، سازمان تربیت بدنی و مدیران مستعفی بوده است، از آینده‌ای روشن برای فوتبال پرسپولیس خبر داد.

سید ضیاالدین شجاعی برهان افزود: رفتن غمخوار به دنبال یك تفاهم كامل با سازمان تربیت بدنی انجام شد و محمود خسروی وفا نیز به دنبال استعفا و اصرار بر عدم حضور به دلیل مشغله‌های كاری از چارت مدیریتی باشگاه خارج شد و دكتر زادمهر و ابراهیم آشتیانی با تایید سازمان تربیت بدنی وارد هیات مدیره شدند كه امیدواریم بتوانیم به آنچه كه خواسته‌ی تیم و هواداران است دست یابیم.

وی تصریح كرد: هیات مدیره‌ی جدید باشگاه پیروزی روز یكشنبه هفته‌ی آینده تشكیل جلسه خواهد داد تا برنامه‌ها و سیاست‌های كاری خود را تدوین كند، هر چند كه انتخاب مدیر عامل و رییس هیات مدیره نیز در دستور كار قرار دارد و اعضا با اتفاق نظر مدیرعامل جدید را معرفی خواهند كرد.

مهندس شجاعی برهان با اشاره به سابقه‌ و حضور فعال جعفر كاشانی در باشگاه پیروزی (پرسپولیس) اظهار داشت: در نشست با مهندس مهرعلیزاده تمام اعضا بر معرفی «كاشانی» به عنوان مدیر عامل جدید اتفاق نظر داشتند ولی وی تحت هیچ شرایطی حاضر نشد این مسوولیت را بپذیرد و قرار شد در اولین فرصت هیات مدیره، مدیرعامل را انتخاب كند.

وی تاكید كرد: «جعفر كاشانی» به عنوان قائم مقام و مدیر فوتبال باشگاه فعالیتش را شروع خواهد كرد و از این پس تنها كاشانی است كه بر روی مسائل فنی نظر خواهد داد، وی برنامه‌هایش را به هیات مدیره ارایه خواهد كرد و مدیران نیز با بحث و بررسی آنها را تصویب یا رد خواهند كرد.

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) خاطرنشان كرد: تا قبل از نشست هیات مدیره نمی‌توان هیچ گونه پیش بینی در خصوص مدیر عامل و رییس هیات مدیره‌ی باشگاه داشت چرا كه كلیه‌ی اعضا لیاقت و توانایی پذیرش این مسولیت‌ها را دارند.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های اجرایی هیات مدیره جدید باشگاه پیروزی به خبرنگار ایسنا گفت: در اولین گام ساختار جدید باشگاه تنظیم خواهد شد تا بتوانیم آنچه را مد نظر هیات مدیره است عملا اجرایی كنیم.

شجاعی برهان تاكید كرد: مدیرعامل در چارت جدید باشگاه فقط مجری برنامه‌های هیات مدیره خواهد بود و زیرنظر مستقیم هیات مدیره فعالیت می‌كند.

وی در پایان بر استفاده از تجربیات تمام پیشكسوتان برای دستیابی به باشگاهی نوین و فرهنگی تاكید كرد.

        ابراهیم آشتیانی:

پروین سمبل پیشكسوتان باشگاه پیروزی است

اقدامات مثبت غمخوار خـارج از تـوان باشگاه بود

ابراهیم آشتیانی گفت: همواره از سال‌های گذشته و حتی در مقطعی كه دور از پرسپولیس بودم، با تمام وجود نتایج و اخبار این تیم را دنبال می‌كردم و همواره متاثر از نتایج آن بودم.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه پیروزی اظهار داشت: از انتخاب خود به عنوان یكی از اعضای هیات مدیره باشگاه خبر نداشتم، با تماس تلفنی یكی از مسوولین سازمان تربیت بدنی از این انتصاب آگاه شدم و در اینجا به دكتر دادكان، به عنوان یك مدیر و فرد فوتبالی تبریك می‌گویم كه نوع عملكرد وی باعث شد اعتمادی قابل توجه به فوتبالی‌ها و پیشكسوتان ایجاد شود.

وی در ارزیابی از عملكرد غمخوار، مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی گفت: غمخوار زحمات زیادی را متحمل شد و كارهای مثبتی را انجام داد كه خارج از توان تیم بود اما تماشاچیان پیوسته نتایج را می‌بینند. خرید ساختمان و دفتر، همچنین تهیه زمین تمرین برای باشگاه از جمله اقدامات قابل توجه غمخوار است.

آشتیانی در ادامه گفتگوی خود ، خاطرنشان كرد: در طول فصل سوم مسابقات لیگ برتر، كاشانی مكررا نقایص تیم را به من گوشزد می‌كرد و من نیز این موارد را منتقل می‌كردم. خوشبختانه سازمان تربیت بدنی به این نتیجه رسید كه افراد فوتبالی در هیات مدیره باشگاه حضور داشته باشند حتی سایر اعضا نیز شناخت مناسبی از فوتبال دارند به طوری كه شجاعی برهان مسابقات ما را تجزیه و تحلیل می‌كرد. امیدوار هستم هیات مدیره جدید در بازگرداندن پرسپولیس به جایگاه اول خود موفق باشد.

آشتیانی درباره‌ی حضور پروین در تیم فوتبال پرسپولیس و جایگاه وی در ساختار جدید این باشگاه به ایسنا گفت: پروین سال‌های متمادی برای پرسپولیس زحمت كشیده است و نمی‌شود به راحتی از وی گذشت. البته باید دید كه آیا خود وی نیز تمایلی به این كار دارد یا خیر اما در مجموع تمامی پیشكسوتان از جایگاه خاص خود در باشگاه برخوردارند كه پروین سمبل تمامی آنهاست.

وی با اشاره به اینكه مدیر عامل از بین هفت عضو كنونی هیات مدیره انتخاب خواهد شد، تصریح كرد: در جلسه‌ی هفته‌ی جاری مدیر عامل آینده‌ی باشگاه را انتخاب می‌كنیم.

وی همچنین درباره‌ی تداوم مسوولیت خویش به عنوان سرپرست تیم فوتبال پیروزی اظهار داشت: در مقطع كنونی كارهای بسیاری را در دست انجام داریم كه از این جمله می‌توان به تشكیل سازمان فوتبال پرسپولیس در رده‌های مختلف اشاره كرد. در این راستا از پیشكسوتان پرسپولیس برای سرپرستی تیم استفاده خواهیم كرد.

آشتیانی در پایان هر گونه تصمیم‌گیری درباره‌ی تداوم همكاری وینكو بگوویچ و تعیین وضعیت نهایی 7 بازیكن اخراجی باشگاه را منوط به تصمیم كمیته فنی باشگاه دانست.

        جعفر كاشانی:

كمیتـه‌ی فنـی در مورد بگـوویچ تصمیم مـی‌گیـرد

امیدوارم پروین همكاری با باشگاه پیروزی را بپذیرد

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) كه از این پس نقش تعیین كننده‌ای در سرنوشت كادر فنی و بازیكنان تیم پیروزی خواهد داشت، پرسپولیس را سرمایه‌ی ملی خواند كه باید تمام هواداران و علاقه‌مندان ورزش برای ساختن آن به شكل حرفه‌ای و نوین تلاش كنند.

جعفر كاشانی افزود: باشگاه پیروزی نیازمند تجربیات و نظرات تمامی پیشكسوتان است و در این راستا سعی خواهیم كرد از تمامی افكار و نظرها برای ساختن یك باشگاهی منسجم و حرفه‌ای استفاده كنیم.

وی تصریح كرد: از تجربیات گذشته، برای رفع مشكلات و معضلات آینده بیشترین استفاده را خواهیم كرد، تا آنچه كه مد نظر هیات مدیره و پیشكسوتان است حاصل شود.

كاشانی با اشاره به برنامه‌های هیات مدیره جدید اظهارداشت: در اولین نشست هیات مدیره پس از انتخاب مدیر عامل و رییس هیات مدیره سعی می‌شود، ساختار جدید اجرایی باشگاه نیز تدوین گردد تا در كنار آن برنامه‌های جدید نیز قابلیت اجرا داشته باشد.

وی كه به احتمال زیاد به عنوان «قائم مقام» و صاحب اختیار در مسایل فنی و فوتبال باشگاه حضور پررنگی در تیم پیروزی خواهد داشت، ابراز امیدواری كرد كه در كنار سایر اعضای هیات مدیره بتواند به ساختارسازی فوتبال پیروزی كمك كند.

عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی (پرسپولیس) همچنین در خصوص اجماع فكری اعضا بر انتخاب مدیر عامل جدید گفت: در حضور مهندس مهرعلیزاده بحثهای زیادی برای انتخاب مدیر عامل و رییس هیات مدیره مطرح شد ولی در اولین فرصت مدیرعامل جدید انتخاب خواهد شد.

وی با تمجید از عملكرد «اكبر غمخوار» به عنوان مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی تاكید كرد: رفتن غمخوار با تفاهم كامل بین وی و سازمان تربیت بدنی صورت گرفت، ولی هیات مدیره و باشگاه پیروزی هیچ گاه زحمات و تلاش‌های وی را فراموش نخواهد كرد.

كاشانی همچنین در رابطه با حضور مجدد «علی پروین» در تیم فوتبال پیروزی خاطرنشان كرد: مسلما پروین در سازمان فوتبال پیروزی جایگاه خاص خود را خواهد داشت و به عنوان مدیر فنی تیم به فعالیت خواهد پرداخت كه امیدوارم او نیز فعالیت مجدد در باشگاه پیروزی را بپذیرد.

كاشانی در پایان، هر گونه تصمیم‌گیری در خصوص «وینكو بگوویچ» و آینده‌ی كاری وی در تیم فوتبال پیروزی را مشروط به نظر كمیته‌ی فنی كرد.

در تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس

یك هوادار با چاقو به كاشانی حمله كرد

تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس به این دلیل كه غمخوار از سمت مدیر عاملی این باشگاه كنار رفته و ابراهیم آشتیانی و دكتر محمدزادمهر به عنوان اعضای جدید هیاءت مدیره انتخاب شدند ، دارای جذابیت های فراوانی بود و نزدیك بود در درفشی فر خونریزی شود ! اعضای هــــــیات مدیـــره

( زادمهر ، كاشانی و آشتیانی ) به همراه حسین كلانی با حضور در درفشی فر از نزدیك نظاره گر تمرین سرخپوشان بودند اما شعارهایی كه طرفداران غمخوار علیه هیات مدیره جدید و خصوصاً جعفر كاشانی سر می دادند باعث شد تا كلانی و كاشانی زودتر از سایرین محل تمرین را ترك كنند. در همین زمان یكی از طرفداران خشمگین اكبر غمخوار با چاقو به سمت كاشانی حمله كحرد كه اگر مسئولان درفشی فر و چند تن از تماشاگران جلوی او را نگرفته بودند معلوم نبود چه اتفاقی برای كاشانی و دیگران می افتاد!