تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی جام شهدا گفت: همه ملی پوشان باید در جام تختی کشتی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدف حضور قدرتمند در المپیک است

یزدانی خرم رییس فدراسیون كشتی شد

رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی جام شهدا گفت: همه ملی پوشان باید در جام تختی کشتی بگیرند.

محمدرضا یزدانی‌خرم در گفتگو با ایسنا، افزود: جام تختی برای ما اهمیت زیادی دارد و همه باید در این رویداد بین المللی کشتی بگیرند، علاقه فدراسیون این است که قهرمانان در جام تختی حضور پیدا کنند و مردم از کشتی آنها لذت ببرند، نباید این‌گونه باشد که کشتی گیران مطرح تنها در رقابت‌های خارج از کشور مسابقه بدهند.

وی در مورد مسابقات جام شهدا گفت: این مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد و کشتی گیران خوبی در این رقابت ها حضور داشتند، در مجموع سطح مسابقات جام شهدا با رقابت های مشابه کشورهای خارجی برابر بود.

یزدانی خرم تصریح کرد: تیم های ترکیه، آذربایجان و ارمنستان از کشورهای صاحب سبک در کشتی هستند و در مسابقات جام شهدا هم با ورزشکاران خوبی حضور پیدا کرده بودند، البته ما می توانستیم کشورهایی را دعوت کنیم که در سطح پایینی باشند اما، هدف فدراسیون کمک به تیم های ملی جوانان برای حضور قدرتمند در رقابت های آسیایی و جهانی بود تا با آمادگی بیشتری به این مسابقات اعزام شوند.

وی در مورد وضعیت تیم های آزاد و فرنگی برای حضور در المپیک پکن اظهار کرد: هدف فدراسیون کشتی حضور قدرتمند در رقابت های المپیک پکن است، هم اکنون تیم های آزاد و فرنگی برنامه خود را برای المپیک پیگیری می کنند و امیدواریم در هر دو رشته با سهمیه کامل به پکن برویم.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان با اظهار رضایت از میزبانی شهرستان اراک گفت: در مجموع از نحوه برگزاری مسابقات جام شهدا رضایت داریم اما، نواقص و اشکالاتی هم وجود داشت که باید مسوولان استان مرکزی به فکر رفع آنها باشند؛ به خصوص در زمینه هتل و اسکان تیم ها مشکلاتی وجود داشت، البته این مشکلات در هر استانی که میزبان می شود، وجود دارد.