تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی برابر چلسی عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیاطین سرخ فاتح لیگ قهرمانان

شیاطین سرخ فاتح لیگ قهرمانان

تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی برابر چلسی عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.

به نقل از مهر، فینال این رقابتها چهارشنبه شب در ورزشگاه " لوژنیکی" شهر مسکو روسیه بین تیم های چلسی و منچستریونایتد برگزار شد که دو تیم پس از 120 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک دست یافتند اما این منچستریونایتد بود که در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر5 حریف خود را شکست داد و قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا شد.

در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه 26 با ضربه سر دروازه تیم چلسی را باز کرد و در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، فرانک لمپارد (45) برای چلسی گلزنی کرد تا دو تیم نیمه اول را با تساوی به پایان برسانند.

در نیمه دوم هم هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما این چلسی بود که نبض بازی را در اختیار داشت. در نهایت 90 دقیقه بازی و 30 دقیقه اضافه هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در  وقت های اضافه دیدیه دروگبا مهاجم تیم فوتبال چلسی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. او با " نمانیا ویدیچ " بازیکن تیم منچستردرگیر شد.

در ضربه‌های پنالتی توس، کریک، هارگریوز، نانی، آندرسون و گیگز برای منچستر گلزنی کردند، اما کریستیانو رونالدو، سومین پنالتی این تیم را از دست داد.

برای تیم فوتبال چلسی میشل بالاک، بلتی، لمپارد، اشلی‌ کول و کالو ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند اما جان تری پنالتی پنجم و نیکلاس آنلکا پنالتی ‌هفتم را از دست دادند تا تیم فوتبال منچستریونایتد با نتیجه 6 بر 5 حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

رونالدو: هفته آینده قرارداد می‌بندم

رونالدو بهترین بازیكن جزیره شد

"كریستیانو رونالدو" هافبك پرتغالی منچستریونایتد طی گفت‌وگویی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اعلام كرد كه قرارداد جدیدش را هفته آینده با شیاطین سرخ امضا خواهد كرد.

به نقل از ایسنا، رونالدو به شدت مورد توجه رئال‌مادرید قرار دارد و رئالی‌ها بارها اعلام كرده‌اند كه به هر ترتیبی كه شده رونالدو را به سانتیاگو برنابئو خواهند آورد.

پس از قهرمانی منچستری‌ها در لیگ قهرمانان، رونالدو مصمم است بتواند قرارداد جدیدی را با تیمش امضا كند و تا سال‌ها در اولدترافورد ماندگار شود.

این هافبک پرتغالی گفت: «آینده‌ام در این باشگاه هفته آینده مشخص خواهد شد. تصور می‌كنم همه هفته آینده خوشحال خواهند بود. هم من و هم باشگاه. بارها گفته‌ام كه در یونایتد خواهم ماند. بله دوست دارم بمانم. پنج سال است كه در باشگاه حضور دارم و قصد دارم باز هم آینده‌ام را با این باشگاه پیوند بزنم.»

رونالدو خاطرنشان کرد: «مردم اینجا را دوست دارم. بازیكنان تیم فوق‌العاده هستند و شرایط حاكم بر تیم قابل توصیف نیست. همه چیز سرجای خود قرار دارد. دلیلی برای نماندن نمی‌بینم. می‌خواهم با این تیم جام‌های بیشتری بدست آورم و به بازیكن اسطوره‌ای باشگاه تبدیل شوم.»