تبیان، دستیار زندگی
یحا از اعضای هیات مدیره باشد علی كفاشیان از مشخص شدن جوایز مدال آوران بازی های المپیك 2004 آتن خبر داد. معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی اظهار داشت: پس از جلسات متعددی كه با مهندس مهرعلیزاده واعضای كمیته ملی المپیك داشتیم، با ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی كفاشیان:

مدیرعامل پیروزی ترجیحا از اعضای هیات مدیره باشد


علی كفاشیان از مشخص شدن جوایز مدال آوران بازی های المپیك 2004 آتن خبر داد.

معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی اظهار داشت: پس از جلسات متعددی كه با مهندس مهرعلیزاده واعضای كمیته ملی المپیك داشتیم، با تایید رییس سازمان تربیت بدنی مقرر شد به ورزشكارانی كه در آتن مدال طلا كسب می كنند یك میلیارد ریال، به ورزشكاران نقره ای هفتصد میلیون ریال و به ورزشكاران برنزی پانصد میلیون ریال پرداخت شود.

وی افزود: مهندس مهرعلیزاده برای تامین بودجه موردنیاز پاداش قهرمانان در المپیك آتن رایزنی هایی را انجام داده اند كه سعی می كنیم پس از افتخارآفرینی ورزشكاران در آتن این پاداش ها در موعد مقرر پرداخت شود.

معاون ورزش سازمان تربیت بدنی با اشاره به انتخاب هیات مدیره جدید موسسه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: ملاك ما برای انتخاب آقایان ابراهیم آشتیانی و دكتر محمد زادمهر بالا بردن توان فنی هیات مدیره بود و قصد داشتیم از بازیكنان قدیمی و پیشكوست این تیم در هیات مدیره بیشتر استفاده كنیم تا این نفرات، هدایت و راهبری مسایل فنی را بر عهده داشته باشند و به تشكیل سازمان فوتبال قوت ببخشند تا مدیرعامل دیگر در مسایل فنی درگیر نباشد و به باشگاه داری و تقویت مسایل اقتصادی بپردازد.

كفاشیان تاكید كرد: مدیرعامل جدید باید صرفا فكر خود را معطوف مسایل باشگاه داری و توسعه همه جانبه موسسه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نماید و دغدغه ای برای تقویت و رشد فوتبال نداشته باشد.

وی در خصوص زمان تعیین مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: چندین گزینه مدنظر اعضای هیئت مدیره بودند كه در جلسات اخیر به تفاهم نرسیدند و طی جلساتی در ابتدای این هفته مدیرعامل جدید قطعا انتخاب خواهد شد.

كفاشیان تصریح كرد: سازمان تربیت بدنی تاكیدی بر روی شخص خاصی ندارد، ما اهداف خود را بیان كرده ایم اما توصیه ما این است كه مدیرعامل جدید ترجیحا از بین خود اعضای هیات مدیره باشد.

معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی در ادامه این گفتگو با اشاره به فرارسیدن زمان انتخابات بیست فدراسیون ورزشی گفت: به دلیل مشغله كاری فراوان تا بازی های المپیك آتن، بعد از این مسابقات برنامه ریزی برای انتخابات انجام می شود و از آبان و آذرماه امسال روند برگزاری انتخابات شروع خواهد شد.