تبیان، دستیار زندگی
پرویز مظلومی با عقد قراردای یک ساله به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال مس کرمان .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظلومی جانشین قلعه نویی شد

مظلومی جانشین قلعه نویی در مس

پرویز مظلومی با عقد قراردای یک ساله به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: حمید نیک نفس و پرویز مظلومی بعدازظهر امروز در تهران با یکدیگر دیدار کردند و پس از توافق نهایی میان طرفین، این مربی با تیم مس کرمان قرارداد بست.

یوسف آبادی همچنین اعلام کرد که قرارداد این مربی یکساله است ولی از مفاد دیگر قراردادی بین طرفین امضا شده است، خبری ندارد.

پرویز مظلومی فصل گذشته از هفته یازدهم به عنوان سرمربی تیم فوتبال ابومسلم انتخاب شد و با این تیم به نتایج قابل توجهی نیز دست پیدا کرد.

مظلومی : مس می تواند مدعی قهرمانی باشد

مظلومی سرمربی جدید مس کرمان

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد این تیم می تواند فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد.

پرویز مظلومی که عصر دیرو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان معرفی شد در گفتگو با مهر گفت: این تیم پتانسیل بالای دارد که با تقویت بیشتر آن می تواند سال آینده یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته آینده به کرمان سفر کرده و هدایت این تیم را بصورت رسمی برعهده می گیرد، ادامه داد: شرایط این تیم از نظر امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و همچنین داشتن تماشاگران متعصب بسیار مطلوب است که همین موضوع کار کردن در این تیم ها را سخت می کند زیرا تماشاگران از ما نتیجه می خواهند.

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان همچنین خاطرنشان کرد: دراین مدت تیم های متعددی خواهان من بودند اما دنبال بازار گرمی نبودم و بی سر و صداترین قرارداد را بستم. امروز با انتخاب مس کرمان دیگر پشت سرم را نگاه نمی کنم و با قدرت کارم را در این تیم آغاز می کنم.

وی در خصوص دلایل جدایی اش از ابومسلم اظهار داشت: با توجه به حمایت مدیران و تماشاگران، در مشهد بسیار راحت بودم اما مسئولان این شهر هیچگونه حمایتی از این تیم نداشتند و به عنوان اعتراض به این برخوردها مشهد را ترک کردم.

مظلومی در پایان با تشکر زحمات تمام کسانی که در این مدت به موفقیت ابومسلم کمک کردند، گفت: ابومسلم این توانایی را دارد که به عنوان یکی از تیم های مطرح ایران در مسابقات به میدان برود اما مسئولان مشهد برای حمایت از این تیم حتی کوچکترین اقدامی را انجام ندادند.