تبیان، دستیار زندگی
رم اكبر غمخوار، مدیری كه در دومین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر هدایت باشگاه پیروزی را در اختیار گرفت، اینك در شرایطی این باشگاه را ترك می‌كند كه ظاهرا مدیریت وی با تمام مزیت‌هایش نتوانسته پاسخ امیدوار كننده‌ای را برای سازمان ترب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اكبر غمخوار

:

نظر خاصی ندارم


اكبر غمخوار، مدیری كه در دومین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر هدایت باشگاه پیروزی را در اختیار گرفت، اینك در شرایطی این باشگاه را ترك می‌كند كه ظاهرا مدیریت وی با تمام مزیت‌هایش نتوانسته پاسخ امیدوار كننده‌ای را برای سازمان تربیت بدنی به همراه داشته باشد.

غمخوار كه 3 ساعت زودتر از اعضای هیات مدیره (عصر روز چهارشنبه هفته‌ی گذشته) مذاكراتش را با رییس سازمان تربیت بدنی شروع كرده بود ظاهرا نتوانسته با مهندس مهرعلیزاده به نقطه‌ی مشتركی دست یابد و به گفته‌ی خودش شرط‌ها و پیش شرط‌های طرفین با هم منطبق نشده‌اند.

شرایط مدیریت باشگاه طی ماه‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده بود كه با توجه به اظهارنظر رسمی و غیر رسمی مسوولان سازمان و اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی، خروج اكبر غمخوار از پست مدیر عاملی قطعی به نظر می‌رسید، ولی خروج كلی وی از چارت مدیریتی باشگاه پیروزی می‌تواند حكایت از اختلافات فكری این مدیر اقتصادی با سایر اعضای هیات مدیره باشگاه و سازمان تربیت بدنی داشته باشد .

اكبر غمخوار گفت: طبق مذاكراتی كه با رییس سازمان تربیت بدنی داشتم از مدیریت باشگاه كنار رفتم.

وی با تبریك به اعضای جدید هیات مدیره‌ی باشگاه افزود: روند جدید را به اعضا تبریك می‌گویم و از همگی آنها خداحافظی می‌كنم.

غمخوار بدون اظهارنظر در خصوص دلایل و چگونگی گزینش اعضای جدید هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی تاكید كرد: آنچه اتفاق افتاده است نظر مهندس مهرعلیزاده بوده است و من هیچ نظری ندارم.

مشاور اكبر غمخوار استعفا كرد

هدایتی: مدیران جدید 700 میلیون تومان بدهی را فراموش نكنند

محمدرضا هدایتی كه پیش از این به عنوان مشاور عالی مدیر عامل و معاون امور مالی ـ اداری و امور استان‌های باشگاه پیروزی در كنار اكبر غمخوار فعالیت می‌كرد، اعلام كرد كه به دلیل مشغله‌های كاری نمی‌تواند با باشگاه پیروزی همكاری كند.

وی گفت: هفته‌ی آینده با تحویل اسناد و مدارك و بستن حساب‌ها، از چارت اجرایی باشگاه خارج خواهم شد.

مشاور ارشد باشگاه پیروزی تصریح كرد: باشگاه پیروزی متعلق به شخص یا سازمان خاصی نیست و در این راستا همه دوستداران قرمزپوش باید برای سربلندی آن تلاش كنند.

هدایتی تاكید كرد: انجام تغییرات در هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی واقعیتی است كه رییس مجمع عمومی در راستای وظایفش انجام می‌دهد و ما نیز با رضایت كامل آن را پذیرفته‌ایم .

وی با اشاره به بدهی 700 میلیون تومانی باشگاه پیروزی به سازمان‌ها، اشخاص و ادارات تاكید كرد: عدم تامین مالی و تكیه‌گاه قابل اعتماد اعتباری از بزرگ‌ترین مشكلات باشگاه پیروزی است كه باید توجه اساسی‌تری به آن شود .

هدایتی افزود: به دلیل فقر مالی هنوز نتوانسته‌ایم پول بلیط برخی از سفرهای تیم و حتی اجاره‌ی زمین‌های ایران تایر و كارگران را بپردازیم.

به گفته‌ی هدایتی، 300 میلیون از بدهی باشگاه پیروزی مربوط به اكبر غمخوار است كه باشگاه باید آن را تصفیه كند.