تبیان، دستیار زندگی
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خود را سرباز این تیم خواند و آینده آبی پوشان در فصل آتی لیگ برتر را روشن توصیف....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: سرباز استقلال هستم

قلعه نویی در جلسه هیئت مدیره استقلال

سرمربی جدید تیم استقلال خود را سرباز این تیم خواند و آینده آبی پوشان در فصل آتی لیگ برتر را روشن توصیف کرد.

به نقل از مهر، امیرقلعه نویی پیش از آغاز تمرین روزدوشنبه تیم فوتبال استقلال و در مراسم معارفه خود به بازیکنان این تیم با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: استقلال خانه من است. من سرباز استقلال هستم و هیچ وقت خود را جدا از این تیم نمی دانم.

وی گفت: آقای فتح الله زاده به گردن من حق دارد و به محض اینکه ایشان با من تماس گرفتند که در استقلال حضور یابم بدون معطلی درخواست آنها را پذیرفتم زیرا خواستم به تیم محبوبم کمک کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه به گذشته کاری ندارد و نگاهش به آینده و پیش رو است افزود: برای من گذشته تمام شده است. من به استقلال آمده ام تا در کنار مدیریت این باشگاه و بازیکنان آینده را بسازیم. من برای استقلال آینده را روشن می بینم و مطمئنم این تیم فصلی خوب و توام با موفقیت را پیش رو خواهد داشت.

وی دارا بودن مدیریت توانمند و حضور بازیکنان خوب را یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت استقلال طی فصل آتی خواند و افزود: من به استقلال آمده ام تا هرآنچه را که در توان دارم برای موفقیت این تیم ، مدیریت باشگاه و مردم بگذارم. من برای استقلال فصلی خوب در لیگ ایران و شاید لیگ قهرمانان آسیا پیش بینی می کنم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: برای فصل آینده استقلال لیست سیاهی در نظر ندارم اما آنچه مسلم است تیم نیاز به تقویت دارد که با کمک کادر فنی و مدیریت باشگاه در صدد رفع آن برخواهیم آمد.

وی تصریح کرد:  آقای فتح الله برای فصل جاری تیم خوبی بسته است اما تغییرات این تیم طبیعی است کما اینکه پرسپولیسی که قهرمان لیگ شده نیز نیاز به تقویت دارد.

سرمربی جدید استقلال در خاتمه خاطرنشان کرد: من مخلص همه بازیکنان هستم اما هر مربی حق دارد مطابق با نیاز و خواسته تیمش در صدد جذب یا کنارگذاشتن بازیکنان برآید.

فتح الله زاده :مستاجر قلعه نویی هستیم

فتح الله زاده مدیر عامل استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد اگر داوران فوتبال کشورمان 20 پنالتی این تیم را نادیده نمی گرفتند، استقلال در پایان لیگ هفتم سیزدهم نمی شد.

علی فتح الله زاده در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال و در مراسم معارفه امیرقلعه نویی در جمع خبرنگاران گفت: امیرقلعه نویی مربی موفقی است که به هر تیمی رفته کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته است. وی مربی کاردانی است و مهمتر ازهمه یک استقلالی است.

وی با ابراز خرسندی از حضور مجدد امیرقلعه نویی در استقلال گفت: من تنها یک بار تلفنی با قلعه نویی صحبت کردم و خواهان حضور او در استقلال شدم. خوشبختانه وی خواسته مرا پذیرفت و با اخلاصی که دارد مجددا به خانه خود بازگشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اذعان به اینکه استقلال خانه بازیکنان قدیمی این تیم است  و مدیران این باشگاه مستاجر آنها هستند افزود: ما می دانیم استقلال جایگاه مناسبی را در پایان مسابقات لیگ برتر بدست نیاورد اما تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا این تیم عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند زیرا استحقاق استقلال بیش از این است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از امیر قلعه نویی قول قهرمانی در جام حذفی گرفته اید گفت:  قلعه نویی قول هم ندهد او را قبول داریم. وی مربی شناخته شده ای است و نیاز به وعده و قول دادن ندارد.

فتح الله زاده با اشاره به این موضوع که قلعه نویی برای فصل آتی استقلال هنوز فهرست بازیکنان مورد نظر خود را ارائه نکرده، افزود: مدیریت باشگاه استقلال حمایت همه جانبه از قلعه نویی خواهد داشت تا تیم  در مسیر موفقیت گام بردارد.

وی در پاسخ به اینکه چرا در ابتدای فصل قلعه نویی را به استقلال نیاوردید گفت: آن زمان قلعه نویی درگیر تیم ملی بود و امکان این را نداشتیم که از کمک های وی بهره مند شویم با تمام احترامی که برای آقای دایی قائلم اعتقاد دارم قلعه نویی می تواند گزینه ای خوب برای هدایت تیم ملی باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تاکید براینکه قلعه نویی به خانه خود بازگشته و ما مستاجرش هستیم ،افزود: در میانه فصل که تصمیم به تغییرات در کادر فنی گرفتیم شرایط برای حضور وی در تیم استقلال مهیا نبود. کما اینکه من با وی تماس گرفتم اما او تاکید کرد در پایان فصل به استقلال می آید تا با نظر خود تیمی قدرتمند را برای فصل آینده مهیا کند.

وی با دفاع از عملکرد مربیان پیشین تیم گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. اگر 20 پنالتی نادیده گرفته شده ما را داوران  می گرفتند قطعا جایگاه ما دررده سیزدهم جدول نبود و دیگر این تغییر و تحولات صورت نمی گرفت.

فتح الله زاده درخاتمه تصریح کرد: من به هیچ عنوان نگفتم اگر استقلال قهرمان لیگ نشود از این باشگاه جدا می شوم. من از ابتدا تاکید کردم تیم را پس از سه سال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می کنم. اگر به این وعده خود عمل نکردم قطعا از استقلال جدا می شوم. امیدوارم وعده حضور درفینال لیگ قهرمانان آسیا با امیر قلعه نویی محقق شود.