تبیان، دستیار زندگی
ن با تفاضل گل كمتر حذف شد؟! سپاهان اصفهان3- العربی كویت1 گل ها: ناصرفرشباف(54)، محمود كریمی(57) و اصغر طالب نسب(70). داور: عباس محمود اشك( سوریه) ، كمك ها : بزاز احمد و رباط محمد. تماشاگر: حدود 10 هزار نفر. بهترین بازیكن میدا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نماینده اصفهان با تفاضل گل كمتر حذف شد؟!

سپاهان اصفهان3- العربی كویت1

گل ها: ناصرفرشباف(54)، محمود كریمی(57) و اصغر طالب نسب(70).

داور:

عباس محمود اشك( سوریه)،كمك ها: بزاز احمد و رباط محمد.تماشاگر:حدود 10 هزار نفر.

بهترین بازیكن میدان:

فراز خطیب( العربی).

بهترین بازیكن سپاهان:

محمود كریمی.بازیكنان سپاهان: شیشكو(5/3)، رضا حسین زاده(5/1)42- لئون استپانیان(2)، سلمان تاجدار(2)، جابا مجیری(1)، سعید بیات(2)، ناصر فرشباف(5/3)75- مرتضی هاشمی زاده(5/2)، سعید رمضانی(3)، سهیل كرمی (2)32- اصغرطالب نسب(3)- محمود كریمی(5/3)، رسول خطیبی(2) و سیدمحمد سید صالحی(2).سرمربی:كاظمی

نمای كلی

سپاهان در روزی كه هرچقدر گل می زد، كم زده بود، یك نیمه فقط گل خراب كرد و در نیمه دوم هم فقط 3 گل زد تا چشم انتظار معجزه جده باشد. شاگردان كاظمی كاملاً از حریف خود برتر بودن و طبق معمول یك فوتبال هجومی را ارائه دادند اما بارها از سوی فراز خطیب مهاجم سوری العربی اذیت شدند. خطیب هرگاه حركت كرد، سپاهان را آزار داد اما در آن سو مهاجمان سپاهان هم بد كار نكردند. به خصوص كریمی كه آماده ترین بازیكن تیمش بود. در غیاب نویدكیا( والبته بزیك) باید به سپاهان نمره قبولی داد هر چند كه الاتحاد به مرحله بعدی می رود...

دیدنی های بازی

دقیقه3: فراز خطیب از غفلت خط دفاع و دروازه بان سپاهان استفاده كرده و دروازه سپاهان را باز كرد.

دقیقه 7:

سید صالحی یك فرصت عالی را در دهانه دروازه العربی هدر داد.دقیقه 11:جابا مجیری می توانست كار را به تساوی بكشاند اما او هم گلزن نبود. یك دقیقه بعد هم نوبت محمود كریمی بود تا یك فرصت خوب را هدر بدهد.

دقیقه 22:

شوت رسول خطیبی با فاصله چند سانتی متر از كنار دروازه مهمان به اوت رفت.دقیقه 37: كمیل شیشكو با واكنشی خوب مانع از ثبت گل دوم العربی كویت شد.

دقیقه 48:

سیدصالحی نشان داد كه گلزن نیست. او در دو مورد می توانست گلزنی كند اما این كاره نبود.دقیقه 50: حركت و شوت خطیبی را فلاح المجیدی به راحتی مهار كرد.

دقیقه 54:

ناصر فرشباف با یك شوت دیدنی از زاویه بسته قفل دروازه العربی را باز كرد تا نقش جهان به وجد آید.دقیقه 57:پاس به جلوی خوب خطیبی با ضربه تمام كننده محمود كریمی به گل دوم سپاهان تبدیل شد.

دقیقه60:

ضربه كاشته خوب فراز خطیب با اختلاف كمی از كنار دروازه به اوت رفت.دقیقه 66:فراز خطیب باز هم دفاع سپاهان را به هم ریخت اما ضربه اش به تیر دروازه میزبان برخورد كرد.

دقیقه 70:

اصغرطالب نسب به خوبی پشت دفاع العربی جای گرفت و با شوتی خوب توپ را در قعر دروازه جای داد.دقیقه 72: ضربه سر خطرناك خطیبی راهی كرنر شد. متعاقب آن شوت لئون هم به اوت رفت.

دقیقه 88:

شیشكو با یك حركت خوب توپ را از مهاجم العربی گرفت تا تیمش گل دوم را دریافت نكند.اتفاقات ویژه

1. تماشاگران سپاهان استقبال چندانی از بازی دیروز به عمل نیاوردند. شاید آنها امید زیادی به صعود تیمشان نداشتند.

2. فراز خطیب مهاجم سوری العربی هر كاری خواست با دفاع سپاهان كرد. او بهترین بازیكن میدان بود.

3. سپاهان در نیمه دوم خیلی خوب بازی كرد و مزد بازی تهاجمی اش را با 3 گل گرفت. اگر سپاهان در نیمه اول هم قدر موقعیت ها را می دانست به پیروزی بسیار پرگلی دست پیدا می كرد.

4. سپاهان در 6 بازی آسیایی 15 گل زد ه میانگین 5/2 گل در هر بازی را نشان می دهد. شاگردان كاظمی نشان دادند كه در آسیا هم مثل ایران راحت گل می زنند.